به گزارش “ورزش سه”، استقلال باید دو روز دیگر در شهرآورد حساس و مهم پایتخت به مصاف پرسپولیس برود. دیداری که برای جواد نکونام از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است، چرا که پس از توقف در قائمشهر برابر نساجی، نتیجه نامطلوب در دربی ممکن است باعث پایان همکاری وی با آبی‌ها شود. در این میان، سرمربی […]

به گزارش “ورزش سه”، استقلال باید دو روز دیگر در شهرآورد حساس و مهم پایتخت به مصاف پرسپولیس برود. دیداری که برای جواد نکونام از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است، چرا که پس از توقف در قائمشهر برابر نساجی، نتیجه نامطلوب در دربی ممکن است باعث پایان همکاری وی با آبی‌ها شود.

در این میان، سرمربی استقلال با مشکلات بزرگی جهت چینش تیمش روبرو شده است. وضعیت گوستاوو بلانکو و گائل کاکوتا نامشخص است و مسئله بسیار مهم، غیبت قطعی روزبه چشمی در این مسابقه است که به دلیل دریافت کارت قرمز برابر نساجی، در شهرآورد پایتخت حضور نخواهد داشت.

چشمی که طی فصول اخیر همواره بازیکن مورد اعتماد سرمربیان استقلال بوده، مهره تأثیرگذاری در ترکیب تیمش محسوب می‌شود. او در فصل گذشته و زیر نظر نکونام در ۲۸ مسابقه به‌عنوان بازیکن ثابت به‌صورت کامل در ترکیب تیم حضور داشت و حالا در یکی از مهمترین بازی‌های دوره مربی‌گری نکونام غایب خواهد بود.

اکنون مهمترین سوال پیرامون چشمی این است که نکونام قصد دارد از چه بازیکنی بجای او در دیدار با پرسپولیس استفاده کند؟ آیا استقلال به سیستم چهار دفاعه برمی‌گردد و سیلوا به همراه فلاح در قلب خط دفاعی بازی می‌کنند و یا یکی از میان مرادمند و سلیمی به ترکیب اصلی و سه دفاعه اضافه می‌شود.

به هر شکل باید دید که در فاصله باقیمانده تا دربی پایتخت و برگزاری دو جلسه تمرینی، نکونام چه تصمیمی برای پر کردن جای خالی چشمی خواهد گرفت.

منبع