به گزارش “ورزش سه”، مهرداد قنبری، کاپیتان تیم فوتبال خیبر سومین گل فصل خود را هم به ثمر رساند تا از کل دوران بازی‌اش بیشتر گلزنی کند و روند خوبی را در سال ۱۴۰۳ پیش گرفته باشد، او دو گل از نقطه پنالتی و یک گل در جریان مسابقه به ثمر رسانده است. گلزنی مقابل […]

به گزارش “ورزش سه”، مهرداد قنبری، کاپیتان تیم فوتبال خیبر سومین گل فصل خود را هم به ثمر رساند تا از کل دوران بازی‌اش بیشتر گلزنی کند و روند خوبی را در سال ۱۴۰۳ پیش گرفته باشد، او دو گل از نقطه پنالتی و یک گل در جریان مسابقه به ثمر رسانده است.

گلزنی مقابل سپاهان و تراکتور، دو تیم مدعی لیگ بیست‌وچهارم، اتفاق ویژه‌ای بوده که در فوتبال مهرداد قنبری رقم خورده و پیش از این او در هیچ فصلی موفق به ثمر رساندن ۳ گل در طول مسابقات نشده بود.

قنبری در این مسابقه نزدیک به محوطه جریمه تراکتور بازی می‌کرد و فرصت‌های بیشتری در اختیارش قرار می‌گرفت و بازی‌سازی خوبی در آن منطقه انجام می‌داد، به شکلی که چندین مرتبه پاس‌های او به عارف رستمی رسید و موقعیت‌های خوبی روی دروازه تراکتور ایجاد شد.

قنبری در این فصل در تمامی مسابقات خیبر به میدان رفته و یکی از مهره‌های قابل اعتماد رضا مهاجری است که در دقایق مختلف مسابقه در نقاط کلیدی زمین بازی می‌کند و نقش محوری در سیستم این فصل خیبر دارد.

منبع