به گزارش زیرنویس، پس از ورود فراری گذرموقت بعد از گذشت ۷ سال، این سوپراسپرت جذاب در کنار مازراتی MC۲۰ در خیابان‌های تهران تردد می‌کند.   فراری در نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۹ با سوپراسپرت جدید خود یعنی F۸ تریبیوتو، در این رویداد حاضر شد. فراری F۸ تریبیوتو مجهز به پیشرانه ۳٫۹ لیتری ۸ سیلندر خورجینی با […]

به گزارش زیرنویس، پس از ورود فراری گذرموقت بعد از گذشت ۷ سال، این سوپراسپرت جذاب در کنار مازراتی MC۲۰ در خیابان‌های تهران تردد می‌کند.  

رژه فراری و مازراتی در خیابان‌های تهران

فراری در نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۹ با سوپراسپرت جدید خود یعنی F۸ تریبیوتو، در این رویداد حاضر شد. فراری F۸ تریبیوتو مجهز به پیشرانه ۳٫۹ لیتری ۸ سیلندر خورجینی با دو توربوشارژ بوده که قادر به تولید ۷۲۰ اسب‌بخار قدرت و ۷۷۰ نیوتن‌متر گشتاور است.

رژه فراری و مازراتی در خیابان‌های تهران

مازراتی MC۲۰ یکی از جدیدترین و زیباترین سوپراسپرت‌های حال حاضر دنیا محسوب می‌شود. در سینهٔ MC۲۰ یک موتور ۳ لیتری V۶ توئین توربوی کاملاً جدید قرار گرفته که صددرصد ساخت مازراتی است. این موتور به سیستم احتراق برگرفته از فرمول یک و سیستم تزریق سوخت دوگانه مجهز شده که به لطف این ویژگی‌ها ۶۳۰ اسب بخار قدرت و ۷۳۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

۵۸۳۲۲

منبع: خبـرآنلاین