تیم ملی فوتسال مراکش، بهترین تیم ملی جهان در سال ۲۰۲۳ لقب گرفته است و همچنین هیچام دگویک به‌عنوان بهترین مربی جهان شناخته می‌شود. مراکش غول فوتسال آفریقا، در سالیان اخیر پیشرفت خیره‌کننده‌ای کرده است و جزو مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می‌شود. اگرچه نمایش ضعیف آن‌ها مقابل پرتغال و شکست چهار بر یک، تردیدها را […]

تیم ملی فوتسال مراکش، بهترین تیم ملی جهان در سال ۲۰۲۳ لقب گرفته است و همچنین هیچام دگویک به‌عنوان بهترین مربی جهان شناخته می‌شود. مراکش غول فوتسال آفریقا، در سالیان اخیر پیشرفت خیره‌کننده‌ای کرده است و جزو مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می‌شود. اگرچه نمایش ضعیف آن‌ها مقابل پرتغال و شکست چهار بر یک، تردیدها را برانگیخت.

با این حال، نبرد قهرمان آسیا و آفریقا، از مهم‌ترین و تماشایی‌ترین مسابقات جام جهانی خواهد بود. به خصوص که دیدار قبلی دو تیم در تورنمنت ویتنام که با پیروزی شیرهای اطلسی همراه بود، به جنجال و درگیری کشیده شد.

تیم‌های ملی فوتسال ایران و مراکش، روز پنج شنبه از ساعت ۱۶ در استادیوم یونیورسال بخارا به مصاف همدیگر خواهند رفت و برنده این نبرد هیجان‌ انگیز در یک چهارم نهایی با برنده دوئل برزیل و کاستاریکا روبرو می‌شود.

بیشتر بخوانید: صعود ایران به مرحله حذفی جام جهانی با گلباران فرانسه/ تیم شمسایی با صدرنشینی حریف مراکش شد

منبع: خبـر ورزشی