به گزارش “ورزش سه”، محمد آخوندی رئیس هیئت مدیره پرسپولیس بعد از جلسه در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: آقای درویش قرار است در مورد مصوبات جلسه صحبت کنند چون ایشان سخنگوی هیئت مدیره هستند. رئیس هیئت مدیره با اشاره انتظارات هواداران پرسپولیس از او، عنوان کرد: بزرگترین سرمایه باشگاه پرسپولیس هوادارانش هستند و به همین […]

به گزارش “ورزش سه”، محمد آخوندی رئیس هیئت مدیره پرسپولیس بعد از جلسه در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: آقای درویش قرار است در مورد مصوبات جلسه صحبت کنند چون ایشان سخنگوی هیئت مدیره هستند.

رئیس هیئت مدیره با اشاره انتظارات هواداران پرسپولیس از او، عنوان کرد: بزرگترین سرمایه باشگاه پرسپولیس هوادارانش هستند و به همین دلیل پرسپولیس سالهای سال در اوج هستند. ما انشالله فرصت مناسبی در خدمت خبرنگاران خواهیم بود.

آخوندی در مورد مهمترین مسائل در جلسه هیئت مدیره گفت: خواهشم این است که از آقای درویش بپرسید.

او که در شورای شهر تهران هم حضور دارد در مورد وضعیت زیرساخت‌ها هم توضیح داد: در شورای شهر ششم اتفاقی افتاد و این بود که ورزشگاه شعید کاظمی را قانونی کردیم و در صحن شورا تصویب کردیم و الان وزارت ورزش باید پیگیری کند که این دو ورزشگاه به دو باشگاه منتقل شود.

وی افزود: چیزی که قبلا اعلام شده بود و مدیران وقت ورزش هم تاکید داشتند این بود که دو ورزشگاه متعلق به دو باشگاه است. اما ما روال قانونی را طی کردیم و مصوب کردیم و الان ادامه مسیر و اینکه رسما تحویل دو باشگاه شود، برعهده وزارت ورزش هستند.

منبع