به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در هفتمین دقیقه از دیدار پرسپولیس برابر گل گهر در فصل گذشته لیگ برتر، اتفاق تلخی برای یاسین لمانی رخ داد تا او مجبور شود حدود یک سال دور از میادین روز‌های سختی را سپری کند.  مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی اتفاق تلخی بود که کابوسی یک ساله را […]

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در هفتمین دقیقه از دیدار پرسپولیس برابر گل گهر در فصل گذشته لیگ برتر، اتفاق تلخی برای یاسین لمانی رخ داد تا او مجبور شود حدود یک سال دور از میادین روز‌های سختی را سپری کند. 

مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی اتفاق تلخی بود که کابوسی یک ساله را برای این ستاره سرخ ها ایجاد کرد.

در حالی که مدتی است این بازیکن پرسپولیس در تمرینات این تیم کار گروهی را استارت زده است، بالاخره در دیدار برابر آلومینیوم اراک با چراغ سبز خوان کارلوس گاریدو روبرو شد و توانست پس از ۳۴۹ روز دوباره در بازی رسمی در ترکیب قرمز‌ها به میدان برود.

دردقایق پایانی دیدار پرسپولیس برابر شاگردان مجتبی حسینی، بالاخره مجوز حضور یاسین در زمین صادر شد تا پس از ۱۶ مهر ۱۴۰۲ که کابوسی سنگین در ذهن یاسین نقش بسته بود، بالاخره به پایان رسید و او رسما بار دیگر برای پرسپولیس به میدان رفت.

البته حضور چند دقیقه‌ای سلمانی در این دیدار به گونه‌ای بود که لبخند رضایت روی لبان  گاریدو و همکارانش نقش بست و آنها را برای حضور یک ستاره دیگر در آسمان پرستاره پرسپولیس امیدوار کرد.  

انتهای پیام/ 

+