گروه ورزش|زیرنویس، مشکلات استقلال برای دربی ۱۰۴ کم نیست. علاوه بر حواشی متعددی که بعد از تساوی مقابل نساجی اردوی آبی‌ها را فرا گرفته و اختلافات میان نکونام و سمیعی نگاه‌ها را متوجه خود کرده است، غیبت روزبه چشمی که به نظر می‌رسید حاصل اشتباه داوران در تصمیم گیری است برای نکونام چالش ایجاد کرده […]

گروه ورزش|زیرنویس، مشکلات استقلال برای دربی ۱۰۴ کم نیست. علاوه بر حواشی متعددی که بعد از تساوی مقابل نساجی اردوی آبی‌ها را فرا گرفته و اختلافات میان نکونام و سمیعی نگاه‌ها را متوجه خود کرده است، غیبت روزبه چشمی که به نظر می‌رسید حاصل اشتباه داوران در تصمیم گیری است برای نکونام چالش ایجاد کرده است. 

اما همه مصائب جواد نکونام برای انتخاب ترکیب اصلی تیمش در بازی با رقیب سنتی غیبت چشمی و حواشی به وجود آمده اخیر نیست. کاکوتا و بلانکو نیز ممکن است در بازی فوق حساس استقلال مقابل پرسپولیس غایب باشند که اگر این خبر در روزهای آتی از سوی پزشکان استقلال تایید شده و از بازی کردن این دو بازیکن خارجی ممانعت شود، دست سرمربی استقلال بیش از پیش برای رسیدن به نتیجه دلخواه در دربی بسته خواهد شد.

هرچند که فوتبال قابل پیش بینی نیست و اساسا وضعیت دو تیم پیش از دربی را نمی‌توان ملاک موفقیت قطعی تیم‌ها دانست اما پر واضح است که غیبت این دو بازیکن خارجی در کنار روزبه چشمی برای نکونام ره آورد تلخی به همراه خواهد داشت و دست او را در این بازی خالی خواهد کرد.

سرمربی استقلال خیلی دوست دارد در بازی با رقیب سنتی همه ارکان تیمش را در اختیار داشته باشد اما غیبت چشمی قطعی شده و حضور این دو بازیکن خارجی هم در هاله‌ای از ابهام است تا او روزهای عذاب آوری را در حالی که زمزمه کنار رفتنش از سرمربیگری استقلال به گوش می‌رسد

شهر آرا