به گزارش “ورزش سه”، بازسازی استادیوم آزادی سبب شده تا برخی از ورزشگاه‌های پایتخت که طی سال‌های اخیر کمتر مورد استفاده تیم‌های استقلال و پرسپولیس قرار گرفته بودند، دوباره وارد چرخه فعالیت شوند و پس از استادیوم شهدای شهر قدس، حالا نوبت به تختی رسیده است. صبح امروز بود که احمد دنیامالی، وزیر ورزش و […]

به گزارش “ورزش سه”، بازسازی استادیوم آزادی سبب شده تا برخی از ورزشگاه‌های پایتخت که طی سال‌های اخیر کمتر مورد استفاده تیم‌های استقلال و پرسپولیس قرار گرفته بودند، دوباره وارد چرخه فعالیت شوند و پس از استادیوم شهدای شهر قدس، حالا نوبت به تختی رسیده است.

صبح امروز بود که احمد دنیامالی، وزیر ورزش و جوانان در بازدیدی که از استادیوم تختی داشت، خبر از برگزاری احتمالی دیدار استقلال و النصر در این ورزشگاه داد و گفت که ممکن است بازی پرسپولیس و چادرملو یزد نیز در همین استادیوم برگزار شود.

دنیامالی گفت: چهارده مهر پرسپولیس با چادرملو بازی دارد و یک آبان هم استقلال در لیگ نخبگان آسیا بازی خواهد داشت که سازمان لیگ برای برگزاری این دو بازی در این ورزشگاه در صورت تایید ناظران در حال برنامه‌ریزی است.

اما حالا مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از قطعی بودن میزبانی تختی از پرسپولیس می‌گوید. علی جوادی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: طی بازدیدی که سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال، نماینده باشگاه پرسپولیس و اعضای شورای تامین از بخش‌های مختلف تختی از جمله زمین چمن شماره یک و دو، گیت‌های ورودی بخش بانوان، سکوها، اتاق کنفرانس، نور، تجهیزات، رختکن‌ها و … ورزشگاه تختی داشتند از روند کار راضی بودند و برای برگزاری لیگ ورزشگاه تختی را مورد تایید قرار دادند.

وی زمان برگزاری رقابت‌های لیگ برتر در تختی را از چهارده مهر عنوان کرد و افزود: اولین بازی در تختی چهارده مهر با بازی پرسپولیس و چادرملو آغاز می‌شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران میزان هزینه برای بازسازی ورزشگاه تختی را حدود ۷۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: به جز پرسپولیس که حدود ۴ میلیارد تومان برای بازسازی ورزشگاه تختی کمک کرد بقیه منابع برای بازسازی از طریق وزارت ورزش، سازمان برنامه و بودجه و اداره کل ورزش و جوانان تامین شد که زمان بازسازی ورزشگاه تختی حدود یک سال و نیم طول کشید.

منبع