به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، رامین رضاییان، مدافع راست موفق آبی‌پوشان تهرانی را باید بهترین خرید این تیم در نقل و انتقالات دانست که تا امروز در ۴ بازی لیگ ۳ گل برای این تیم به ثمر رسانده و یک پاس گل ارسال کرده است. رضاییان البته هر ۳ گل خود را از روی […]

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، رامین رضاییان، مدافع راست موفق آبی‌پوشان تهرانی را باید بهترین خرید این تیم در نقل و انتقالات دانست که تا امروز در ۴ بازی لیگ ۳ گل برای این تیم به ثمر رسانده و یک پاس گل ارسال کرده است.

رضاییان البته هر ۳ گل خود را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حریف کرده اما بر کسی پوشیده نیست که او تاثیری فراوان در استقلال دارد و با وجود همین امتیازات کم کسب شده، او شاه مهره اصلی این تیم است.

رضاییان در لیگ نخبگان هم شروعی عالی داشت و توانست در همان اولین حضورش یک ارسال خوب داشته باشد که با اشتباه بازیکن الغرافه به گل به خودی تبدیل شد، در ادامه هم با یک فرار عالی گل بعدی خود را وارد دروازه حریف کند.

در این میان البته باید به جانشینی او اشاره کرد. رضاییان مهره‌ای بسیار مهم برای استقلال است اما با توجه به سن، او به شدت نیاز به یک جانشین دارد تا برای بازی‌هیا مهم استقلال تجدید قوا کند. جانشینی که در فصل نقل و انتقالات اصلا به آن توجهی نشد و حالا مشخص نیست اگر رضاییان محروم یا مصدوم شود چه کسی به جای او به میدان خواهد رفت.

گفتنی است رضاییان در تاریخ دربی‌ها سابقه گلزنی به استقلال را دارد اما باید دید این بار با پیراهن استقلال هم می‌تواند در شهرآورد روز چهارشنبه بدرخشد و گل بزند یا خیر.

انتهای پیام/

+