به گزارش “ورزش سه”، ابوالفضل رزاق‌پور که دومین فصل حضور خود در گل‌گهر را پشت سر می‌گذارد، در گفت‌وگویی با خبرنگار ما در خصوص تساوی این تیم مقابل مس رفسنجان در هفته پنجم لیگ برتر صحبت کرد و گفت: بازی خیلی خوبی بود و دو تیم بازی قشنگی ارائه دادند و ما در مجموع از […]

به گزارش “ورزش سه”، ابوالفضل رزاق‌پور که دومین فصل حضور خود در گل‌گهر را پشت سر می‌گذارد، در گفت‌وگویی با خبرنگار ما در خصوص تساوی این تیم مقابل مس رفسنجان در هفته پنجم لیگ برتر صحبت کرد و گفت: بازی خیلی خوبی بود و دو تیم بازی قشنگی ارائه دادند و ما در مجموع از تیم خوب مس رفسنجان برتر بودیم. موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم که می‌توانستیم از آنها استفاده کنیم و برنده بازی باشیم اما شانس با ما یار نبود. البته یک گل سالم هم زدیم که پذیرفته نشد اما دل مجموع تیم‌مان بازی خیلی خوبی انجام داد. حسرت این دو امتیازی را که از دست دادیم، می‌خوریم و ان‌شاالله در بازی خانگی بعد سه امتیاز را به دست بیاوریم و بتوانیم خودمان را بالای جدول نگه داریم.

او با انتقاد از عدم استفاده از VAR در این بازی گفت: ما در هفته اول هم روی یک صحنه بحث برانگیز گل خوردیم. این هفته هم یک گل کاملا سالم به ثمر برساندیم، اما این اشتباهات طبیعی است و همان‌طور که بازیکن اشتباه می‌کند، داور هم اشتباه می‌کند. VAR آمده تا این اشتباهات را جبران کند و اصلا عادلانه نیست که برخی شهرها و برخی تیم‌ها این سیستم را داشته باشند اما تیم ما یا حتی مس رفسنجان که امکانات خیلی خوبی دارند، نتوانند از آن استفاده کنند. ما اینجا مجموعه خیلی خوبی داریم و می‌توانیم از این امکانات استفاده کنیم.

رزاق‌پور ادامه داد: فکر می‌کنم در حق تیم‌هایی که VAR ندارند، ظلم می‌شود و در این بازی هم دیدید که دو امتیاز را خیلی راحت و با یک پرچم از دست دادیم. آقای مهدوی و تیم داوری این بازی قضاوت خیلی خوبی داشتند اما در صورتی که VAR وجود داشت، می‌توانستند با جبران این اشتباه قضاوت خوب‌شان را تکمیل کنند. من از مسئولان تقاضا می‌کنم این تبعیض را بین تیم‌ها قائل نباشند؛ واقعا تفاوتی بین تیم ما و تیم‌های پرهوادار نیست و تیم ما هم حق دارد از VAR استفاده کند.

مدافع گل‌گهر در خصوص شرایط این تیم در فصل جدید عنوان کرد: ما هم در کادرفنی و هم در بازیکنان تغییرات زیادی داشتیم، اما خدا را شکر تیم خوب و یکدستی داریم و روند خوبی را طی می‌کنیم. همه روزه تمرینات‌ خوبی را پشت سر می‌گذاریم و نتایجی هم که به دست آوردیم، نشان‌دهنده این است که تیم‌مان رو به رشد است و حتی می‌تواند خیلی بهتر بشود. امسال یک گروه فنی خیلی خوب بالای سر تیم ما آمده و آقای تارتار و کادرشان در کنار بازیکنان خوبی که اینجا هستند، نوید روزهای خوبی را به گل‌گهر می‌دهد که یک باشگاه با ساختار و سازماندهی مناسب است. همه تلاش‌مان را می‌کنیم که بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم و رتبه خوبی را در لیگ به دست بیاوریم.

وی با اشاره به وقفه‌هایی که در طول مسابقات این فصل وجود دارد، گفت: این وقفه‌ها در کل دنیا وجود دارد و ممکن است باعث شود تیم‌هایی که روند خوبی داشته‌اند، نتوانند روند خوب‌شان را حفظ کنند. برخی تیم‌ها هم که از نظر بدنسازی از عقب هستند، به شرایط بهتری می‌رسند. با این حال در مجموع اگر تعطیلات و وقفه‌ها کمتر باشد، به نفع فوتبال کشور و لیگ است؛ زمانی که تیم‌ها در شرایط بازی باشند، جذابیت لیگ بالاتر می‌رود و احتمال مصدومیت بازیکنان پایین می‌آید. متاسفانه در تعطیلات گذشته چند بازیکن خوب‌مان را به دلیل مصدومیت از دست دادیم. امیدوارم تعطیلات کمتر باشد تا تیم‌ها در شرایط مسابقه باشند، نه اینکه فقط تمرین کنند.

رزاق‌پور با ابراز رضایت از شرایط خود در این فصل گفت: شرایط خیلی خوبی دارم و از پارسال که به مجموعه اضافه شدم، تمام تلاشم را کردم که هر روز بهترین عملکرد را داشته باشم. در این فصل هم تمام توانم را گذاشتم تا خیلی بهتر کار کنم. پارسال هم شرایط خیلی خوبی داشتم و از نظر آماری و عملکردی جزو سه بازیکن برتر در پست خودم بودم و فکر می‌کنم حتی این شانس را داشتم که به تیم ملی برسم. امسال هم تلاش می‌کنم به این روند ادامه بدهم تا در وهله اول به تیمم کمک کنم و در وهله دوم از نظر فردی عملکرد خوبی به جا بگذارم.

این بازیکن در پایان در مورد اهداف گل‌گهر در این فصل گفت: ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم یک رتبه خوب در شان و شخصیت مجموعه گل‌گهر به دست بیاوریم و حداقل به سهمیه آسیا برسیم. این تیم، این کادر و این ‌مجموعه لیاقت این را دارد که در بازی‌های آسیایی حضور داشته باشد. تلاش می‌کنیم امسال بهترین رتبه تاریخ گل‌گهر را به دست بیاوریم. کادرفنی همیشه با ما صحبت می‌کنند و این باور را به ما داده‌اند که می‌توانیم به بهترین سطح و بهترین نتایج برسیم.

منبع