به گزارش “ورزش سه”، تیم فولاد خوزستان امروز در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران مقابل هوادار تهران به میدان رفت که این بازی در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان یحیی گل‌محمدی خاتمه پیدا کرد.  در جریان این بازی آرش افشین، بازیکن سابق فولاد خوزستان که در سال‌های نه چندان دور […]

به گزارش “ورزش سه”، تیم فولاد خوزستان امروز در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران مقابل هوادار تهران به میدان رفت که این بازی در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان یحیی گل‌محمدی خاتمه پیدا کرد. 

در جریان این بازی آرش افشین، بازیکن سابق فولاد خوزستان که در سال‌های نه چندان دور به عنوان کاپیتان این تیم بازی می‌کرد، در ورزشگاه اکباتان حضور پیدا کرد و درباره حضورش در این بازی گفت: فولاد تیم خودم بوده و خاطرات خیلی خوبی از آن داشتم. با این تیم قهرمان شدم، در آسیا بازی کردم و روزهای خوبی با این تیم داشتم.

او ادامه داد: فولاد با توجه به اتفاقاتی که سال‌های قبل برایش رخ داده بود، نیاز به بازسازی داشت که این اتفاق الان هم افتاده اما این موضوع زمان هم می‌خواهد تا به آن تیم سال‌های قبل برگردد که همیشه مدعی بوده و یقه تیم‌های بزرگ را می‌گرفت و برای هیچ تیمی، حریف آسانی نبود.

افشین همچنین تاکید کرد: چیزی که من امسال می‌بینم نسبت به سال‌های قبل، زود است درباره فولاد قضاوت کرد و نیاز به زمان دارد تا این بچه‌ها که جدید آمدند نسبت به یکدیگر شناخت پیدا کنند.

آرش افشین که سابقه بازی برای تیم ملی ایران را در سنین جوانی دارد، درباره روند جوانگرایی در فوتبال ایران اظهار داشت: جوان باید خودش خوب باشد و کیفیت داشته باشد و باکیفیتش مربی را متقاعد کند که بازی‌اش دهند. من را اولین نفر بوناچیچ بازی داد و بعد از آن آقای فرکی و سایر مربیان بازی دادند. اینکه مربیان اعتماد کنند و به جوانان فرصت دهند یک بحث جداست اما جوان باید خطا کند و نیاز است که پشتش باشیم تا اعتماد به نفسشان بالا برود. بازیکنان جوان باید بیشتر تلاش کنند تا خودشان را تحمیل کنند و این دیگر نظر سرمربی است. جوانان خوبی در فوتبال داریم که آینده تیم ملی و کشور هستند که افتخارات زیادی کسب کردند.

2084423

مهاجم سابق فولاد خوزستان درباره مسیر بازیگری‌اش که باعث شد دور از دیده‌ها از فوتبال خداحافظی کند، گفت: اتفاقات زیادی برای من افتاد که اتفاقات عجیب و غریبی بودند و دوست ندارم درباره آن صحبت کنم. ۲ بار پای من شکست، مشکل سربازی که به وجود آمد باعث شد با اوج فاصله بگیرم و اینکه از نظر روحی و روانی بهم بریزی و بتوانی دوباره برگردی خیلی سخت است که من توانستم برگردم. شما دیدید که در ملوان و خیبر عملکرد خوبی داشتم اما اتفاقاتی افتاد که نشد.

وی افزود: شانسی برای بازی کردن دوباره در فولاد نداشتم و از لحاظ سنی باید بپذیریم که نمی‌شد. اتفاقا دوست داشتم در فولاد از فوتبال خداحافظی کنم و آرزوی من بود.

آرش افشین در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه فولاد برایش بازی خداحافظی برگزار می‌کند یا خیر، گفت: اصلا چنین چیزی مطرح نشده. در حد یک استوری هم حرفی به من نزدند.

او در مورد بدشانس بودنش نیز گفت: صددرصد و فکر می‌کنم یکی از بدشانس‌ترین‌های فوتبال ایران بودم.

افشین درباره وضعیت کنونی زندگی‌اش توضیح داد: من در حال حاضر کلاس‌های مربیگری می‌روم و دانشجو هم هستم و دنبال این هستم خودم جایگاهم را از لحاظ علمی در رشته تربیت بدنی ارتقا بدهم.

منبع