به گزارش “ورزش سه”، اتفاق های جنجالی در عصر آخرین روز تابستان در باشگاه استقلال، منجر به واکنش مستقیم رئیس هیئت مدیره آبی ها شد. احمد شهریاری که به ندرت در محافل خبری ظاهر شده و یا به صحبت پرداخته است، در نهایت تصمیم گرفت تا شخصاً به قائله پیش آمده ورود کند. عصر دیروز […]

به گزارش “ورزش سه”، اتفاق های جنجالی در عصر آخرین روز تابستان در باشگاه استقلال، منجر به واکنش مستقیم رئیس هیئت مدیره آبی ها شد. احمد شهریاری که به ندرت در محافل خبری ظاهر شده و یا به صحبت پرداخته است، در نهایت تصمیم گرفت تا شخصاً به قائله پیش آمده ورود کند.

عصر دیروز بود که به خبرنگاران اطلاع داده شد داوود حقدوست، مشاور و دستیار مدیرعامل باشگاه استقلال اقدام به برگزاری یک نشست خبری کرده و طی آن، به انتقادات عجیبی از جواد نکونام و برخی اطرافیان او پرداخت و حتی نام برادر سرمربی تیم را نیز بر زبان آورد.

اظهارات عجیب حقدوست که به نظر نمی رسد نسبت به جایگاه و سبقه اش در استقلال، در حیطه وظایفش بوده باشد، باعث واکنش شبانه جواد نکونام شد و او در گفتگو با رسانه ها، به انتقاد شدید از مدیرعامل تیم پرداخت و حتی تهدید کرد جملاتی را به زبان خواهد آورد که فرشید سمیعی برای همیشه از فوتبال برود.

حواشی و جنجال ها و وخامت اوضاع به حدی شدید بود که منجر به دخالت مستقیم احمدی شهریاری شد و با جملاتی که رئیس هیئت مدیره استقلال به زبان آورده، از فرشید سمیعی خواسته شده تا اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهد که به نظر می رسد منجر به لغو حکم مشاوره حقدوست شود.

در این بین می توان گفت که شهریاری از میان نکونام و سمیعی، به حمایت از سرمربی تیم پرداخته که البته این موضوع را به صورت رسمی و علنی اعلام نکرده و به نظر می رسد که پس از دربی پایتخت، شاهد تغییرات مهمی در باشگاه استقلال باشیم.

به هر شکل، رییس هیئت مدیره استقلال در صحبتهایی کوتاه اما رسمی به اتفاقات امروز استقلال واکنش نشان داد. احمد شهریاری رییس هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با رسانه این باشگاه، گفت: هیات مدیره باشگاه استقلال تمام قد حامی سرمربی تیم جناب آقای جواد نکونام بوده و هیچ مقامی در مجموعه باشگاه حق اظهارنظر در خصوص سرمربی تیم را ندارد.

2084531
این چهره داوود حقدوست در تصمیمی غیرمنتظره علیه جواد نکونام و اطرافیانش اقدام به مصاحبه کرد.

وی با اشاره به اظهارت اخیر برخی افراد در خصوص جواد نکونام توضیح داد: قطعا این رفتار مورد قبول هیات مدیره باشگاه استقلال نیست و در این خصوص مدیرعامل محترم باید در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام دهد.

احمد شهریاری با اشاره به دیدار حساس استقلال در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر، ضمن تاکید مجدد بر حفظ آرامش و پرهیز از هرگونه رفتار حاشیه ساز برای مجموعه تیم فوتبال استقلال خطاب به هواداران باشگاه گفت: امید است هواداران باشگاه استقلال با هوشمندی و ذکاوت در این مقطع حساس با پرهیز از حواشی کاذب با همدلی و اتحاد به دنبال کسب موفقیتی بزرگ باشند تا بازیکنان استقلال با تلاش کادر فنی از بازی حساس پیش رو سربلند بیرون بیایند. همدلی رمز موفقیت هر مجموعه بزرگ است.

منبع