به گزارش روزپلاس، تیم‌های فوتبال هوادار تهران و فولاد خوزستان از ساعت ۱۸:۴۵ امروز (شنبه) برگزارکننده نخستین دیدار روز دوم از هفته پنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه پاس قوامین بودند، دیداری که با برتری یک بر صفر سرخپوشان خوزستانی خاتمه یافت. زننده تنها گل مسابقه هوادار – فولاد خوزستان موسی کولیبالی […]

شکست خانگی هوادار مقابل فولاد/قعرنشینی تیم رحمتی با باخت سوم

به گزارش روزپلاس، تیم‌های فوتبال هوادار تهران و فولاد خوزستان از ساعت ۱۸:۴۵ امروز (شنبه) برگزارکننده نخستین دیدار روز دوم از هفته پنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه پاس قوامین بودند، دیداری که با برتری یک بر صفر سرخپوشان خوزستانی خاتمه یافت.

زننده تنها گل مسابقه هوادار – فولاد خوزستان موسی کولیبالی بود که در دقیقه ۴۰ روی پاس مجتبی نجاریان دروازه تیم هوادار را گشود.

شاگردان گل‌محمدی با این برد هشت امتیازی شدند و در رتبه پنجم جدول رده بندی لیگ برتر صعود کردند. هوادار نیز که ظاهراً با رحمتی قصد بردن ندارد و سومین شکست فصل را در هفته پنجم متحمل شد، با دو امتیاز به انتهای جدول تنزل یافت.

شاگردان رحمتی تا به اینجای فصل حتی موفق نشدند یک گل به ثمر برسانند و با ۵ گل خورده به کار خود ادامه می‌دهند.

امیر ایار قضاوت دیدار هوادار – فولاد خوزستان را برعهده داشت که در این مسابقه محمد دیندار از هوادار و علی نعمتی، محمدجواد محمدی و ساسان انصاری از فولاد را با کارت زرد جریمه کرد.

+