به گزارش زیرنویس، با آغاز لیگ نخبگان و حضور دو تیم پرسپولیس و استقلال به عنوان نمایندگان کشورمان در این مسابقات طبیعی است که هر دو تیم در این فصل بیشتر از هر زمان دیگری با بازی‌های فشرده مواجه باشند. به هر حال لیگ نخبگان به شکل یک لیگ برگزار می‌شود و سرخابی‌ها در صورت […]

به گزارش زیرنویس، با آغاز لیگ نخبگان و حضور دو تیم پرسپولیس و استقلال به عنوان نمایندگان کشورمان در این مسابقات طبیعی است که هر دو تیم در این فصل بیشتر از هر زمان دیگری با بازی‌های فشرده مواجه باشند. به هر حال لیگ نخبگان به شکل یک لیگ برگزار می‌شود و سرخابی‌ها در صورت عدم صعود از گروه خود حداقل تا پایان فصل ۴۰ بازی در سه جامی که شرکت دارند انجام خواهند داد.

از این رو گاریدو در نظر دارد برای هر بازی تیمش از یک ترکیب متفاوت استفاده کرده و تقریبا از تمامی نفرات تیمش در ترکیب اصلی بهره ببرد. او در بازی با آلومینیوم نیز سه تغییر در ترکیب اصلی تیمش نسبت به بازی قبل داشت. به این ترتیب که فرجی، خدابنده لو و عالیشاه به ترتیب جایگزین ایوب، رفیعی و احمدزاده شدند. بازیکنانی که عملکرد خوب داشتند و گاریدو در نشست خبری بعد از بازی هم از عملکردشان ابراز رضایت کرد. این تغییرات در بازی‌های آینده پرسپولیس ادامه خواهد داشت و بازیکنانی مثل ژوائو، مهری، پورعلی گنجی و سرلک با آمادگی بهتر فرصت حضور در ترکیب اصلی را خواهند داشت. در واقع در هر پست دست گاریدو برای ایجاد هر تغییر و استراحت دادن به شاگردانش باز است.

شهر آرا