استقلال در فاز دفاعی هرگز عملکرد مطلوبی از خود به جا نگذاشته و میانگین بیش از یک گل خورده در هر بازی را به ثبت رسانده است. اوج فاجعه آن جا است که استقلال حتی یک بارهم موفق به ثبت کلین شیت در فصل جاری نشده است. به گزارش زیرنویس، عملکرد استقلال در لیگ بیست […]

عملکرد ضعیف خط دفاع استقلال: چهاربازی، شش گل خورده!

استقلال در فاز دفاعی هرگز عملکرد مطلوبی از خود به جا نگذاشته و میانگین بیش از یک گل خورده در هر بازی را به ثبت رسانده است. اوج فاجعه آن جا است که استقلال حتی یک بارهم موفق به ثبت کلین شیت در فصل جاری نشده است.

به گزارش زیرنویس، عملکرد استقلال در لیگ بیست و چهارم هرگز به مانند فصل پیش نیست و نکونام و شاگردانش نتوانستند نمایش قابل دفاعی را از خود به جا بگذارند. استقلال تا کنون شش بار موفق به گلزنی شده و در مقابل شش بار هم دروازه خود را به روی حملات حریف باز شده دیده است.

به ثمر رساندن شش گل در چهار بازی قابل دفاع است اما در بخش دفاعی هرگز نمی‌توان مدافع عملکرد استقلال در لیگ جاری بود و آبی‌ها با ادامه این روند قطعا شانس خود را برای رسیدن به قهرمانی از دست خواهند داد.

استقلال در فصلی که گذشت ازلحاظ دفاعی شرایط بسیار ایده‌الی داشت و کلین شیت‌های پی درپی از این تیم نگاه‌ها را متوجه خط دفاع رسوخ ناپذیر جواد نکونام کرده بود اما در فصل جاری اوضاع کاملا متفاوت است و استقلال نتوانسته در خط دفاع برآیند مطلوبی را از خود به جا بگذارد.

میانگین بیش از یک گل خورده در هر بازی استقلال را به تیمی کاملا متزلزل تبدیل کرده و اگر این وضعیت در دربی نیز ادامه داشته باشد، به واسطه بازیکنان تکنیکی که در خط آتش پرسپولیس قرار دارند، یک زنگ خطر بزرگ برای استقلال به صدا در خواهد آمدو نکونام و شاگردانش باید در آستانه این بازی فکری به حال اجرای تاکتیک‌های دفاعی خود کنند 

شهر آرا