مارکوس رشفورد فصل گذشته را به سختی سپری کرد و تنها هشت گل در تمامی رقابت‌ها به ثمر رساند که این موضوع منجر به انتقاداتی از سوی برخی هواداران و عدم دعوت او به تیم ملی انگلیس برای یورو ۲۰۲۴ شد. اریک تن‌هاخ تأکید کرد که رشفورد در صورتی که نگرش خود را به درستی […]

مارکوس رشفورد فصل گذشته را به سختی سپری کرد و تنها هشت گل در تمامی رقابت‌ها به ثمر رساند که این موضوع منجر به انتقاداتی از سوی برخی هواداران و عدم دعوت او به تیم ملی انگلیس برای یورو ۲۰۲۴ شد.

اریک تن‌هاخ تأکید کرد که رشفورد در صورتی که نگرش خود را به درستی تنظیم کند و از خود حرفه‌ای‌گری نشان بدهد، می‌تواند توانایی‌هایش به عنوان یک بازیکن سطح بالا را به اثبات برساند. او فصل گذشته پس از امضای قراردادی که او را به یکی از پردرآمدترین بازیکنان باشگاه تبدیل کرد، تا دسامبر برای به ثمر رساندن سومین گلش صبر کرد، اما این فصل در دو بازی اخیر همین تعداد گل را به ثمر رساند.

رشفورد در فصل گذشته با مسائل انضباطی روبرو شده بود و به دلیل سپری کردن مدت زمان زیادی در کلوپ شبانه و مصرف الکل با مشکلاتی مواجه شده بود.

تن‌هاخ در کنفرانس خبری پیش از بازی یونایتد مقابل کریستال پالاس گفت: «فکر می‌کنم او همیشه این چیزها را می‌دانست. هر بازیکنی می‌داند که وقتی سبک زندگی‌اش درست نباشد نمی‌تواند در لیگ عملکرد خوبی داشته باشد. اگر زندگی منظم و دیسیپلین نداشته باشید، به سطح مطلوب نمی‌رسید.»

او ادامه داد: «رشفورد نیاز به کمک داشت و باید از او حمایت می‌شد. اما در نهایت اوست که باید این کار را انجام دهد. او باید زندگی‌اش را درست کند، سطح تمریناتش را تنظیم کند و نگرش خود در مسابقات را بهبود بخشد. وقتی که حرفه‌ای‌گری‌اش را تنظیم کند عملکردش هم بهبود خواهد یافت، چون او یک بازیکن در کلاس جهانی است.»

یونایتد در تلاش است تا با دو پیروزی روحیه‌بخش اخیر، از جمله پیروزی ۳-۰ برابر ساوت‌همپتون و ۷-۰ برابر بارنزلی در کارابائو کاپ، به مصاف کریستال پالاس برود. رشفورد در این دو بازی موفق به زدن گل و همچنین ارائه دو پاس گل شده و امیدوار است که روند موفقیتش را در برابر پالاس ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: بازیکنان منچستریونایتد پشت مربی پنهان می‌شوند! / کمی مسئولیت‌پذیر باشید!

منبع: خبـر ورزشی