به گزارش “ورزش سه”، عیسی آل‌کثیر ماجراهای متفاوتی را با پرسپولیس پشت سر گذاشته است. از محرومیت سنگین، مصدومیت طولانی مدت گرفته تا رفت و برگشت عجیب به پرسپولیس طی نیم فصل. حالا این مهاجم جنوبی در این فصل نیز چالش مهمی را با پرسپولیس تجربه می‌کند. آل‌کثیر زمستان گذشته در شرایطی از سپاهان به […]

به گزارش “ورزش سه”، عیسی آل‌کثیر ماجراهای متفاوتی را با پرسپولیس پشت سر گذاشته است. از محرومیت سنگین، مصدومیت طولانی مدت گرفته تا رفت و برگشت عجیب به پرسپولیس طی نیم فصل.

حالا این مهاجم جنوبی در این فصل نیز چالش مهمی را با پرسپولیس تجربه می‌کند. آل‌کثیر زمستان گذشته در شرایطی از سپاهان به پرسپولیس برگشت که هنوز عده زیادی از هواداران بابت جدایی او دلخور بودند، اما عیسی با انگیزه فراوان طی نیم فصل بهترین گلزن پرسپولیس شد و در قهرمانی تیمش موثر بود.

نکته مهم اینکه آل‌کثیر فصل پیش در شرایطی بهترین گلزن تیم اوسمار شد که شهاب زاهدی و نبیل باهویی تیم را ترک کردند و عملا او تنها مهاجم پرسپولیس شده بود.

با این حال امسال سرخ‌ها شرایط متفاوتی را تجربه می‌کنند و با حضور علی علیپور و لوکاس ژوآئو و همچنین بازی وحید امیری در خط حمله به عنوان مهاجم کاذب کار را برای عیسی آل‌کثیر سخت کرده است.

عیسی در بازی آلومینیوم به عنوان یار تعویضی به زمین رفت و با پاس ژوآئو یک موقعیت عالی داشت که با تمرکز پایین در کنترل توپ ناموفق بود.

با این حال آل‌کثیر که دو گل سه امتیازی در دربی‌ها زده، امیدوار است با پیدا کردن فرصت بازی در شهرآورد نخستین گل فصل خود را به استقلال بزند.

عیسی این فصل شماره ۱۰ پرسپولیس را می‌پوشد و توفیق چندانی نداشته است. هواداران این تیم مشتاق دیدن همان آل‌کثیر روی فرم هستند که با شماره خاص ۷۲ می‌درخشید.

منبع