به گزارش “ورزش سه”، رضا درویش پس از بازی با آلومینیوم در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره اضافه شدن سهمیه بزرگسالان گفت: دو روز پیش با آقای گاریدو جلسه داشتیم ک ایشان می‌گفت همین الان دغدغه ما این است که چه کسی را در زمین بگذاریم چون همانطور که بازیکن خوب داشتن در تیم مهم است، […]

به گزارش “ورزش سه”، رضا درویش پس از بازی با آلومینیوم در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره اضافه شدن سهمیه بزرگسالان گفت: دو روز پیش با آقای گاریدو جلسه داشتیم ک ایشان می‌گفت همین الان دغدغه ما این است که چه کسی را در زمین بگذاریم چون همانطور که بازیکن خوب داشتن در تیم مهم است، اگر زیاد بازیکن خوب داشته باشد، مخاطره انگیز می‌شود‌. در ۲۰ سال اخیر اینگونه نبوده که این همه بازیکن خوب و باکیفیت داشته باشیم. باید همه بازیکنان را طوری سرحال نگهداریم که بمانند. یک جای خالی هم داریم، ولی اگر باز ایشان تشخیص بدهند که بازیکن می‌خواهند انجام خواهد شد.

او در مورد تمدید با ارونوف گفت: با اورونوف صحبت کردیم و علاقه‌مند است که باز هم باشد. ما گفتیم بیا و او هم گفت چشم. همه جوانب را باید سنجید، بازیکنی که می‌خواهد پای قرارداد بیاید افکارش به آن معطوف است.

او در مورد شرایط ورزشگاه شهرقدس گفت: شهرداری و شورای شهر و مسئولین خیلی زحمت کشیدند، ولی بضاعت این است. نمی‌شود توقع داشت مسئول یک شبه اینجا را ۴۰ هزار نفره کند یا کیفیت زمین را یک ماهه تغییر بدهد. حرف‌های معقول بزنیم نه حرف‌های قشنگ فقط برای اینکه در مصاحبه هستیم یا با یک رسانه نوشتاری صحبت می‌کنیم که بگوییم جملات خوب بلدیم.

او درباره تغییر ترکیب هیئت مدیره گفت: کنسرسیوم بانکی اعضای هیئت مدیره را معرفی می‌کنند و احتمالا ظرف یک‌شنبه یا دوشنبه معرفی می‌شوند. این‌ها در حیطه اختیار من نیست و در اختیار مالکین باشگاه است.

درویش درباره جدایی مهرداد خانبان از کادر فنی پرسپولیس توضیح داد: آقای سرمربی معتقد بودند که ایشان جای خاصی برای کار کردن مستقر باشند و آقای خانبان دوست داشتند جای دیگری کمک کنند و پست دیگری می‌خواستند که سرمربی معتقد بود در آن پست همکار داریم. یکشنبه جلسه داریم که بناست به تفاهم برسیم‌. ایشان سال‌هاست خدمت و کمک کرده و مدد ما بوده انشالله باز هم از ایشان استفاده کنیم.

منبع