به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشکو، تیم‌های فوتبال ملوان بندر انزلی و شمس‌آذر قزوین از ساعت ۱۹ امشب در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس در ورزشگاه زنده‌یاد سیروس قایقران به مصاف هم رفتند. در حالی حسن اکرمی با کمک‌های رحیم حاجی‌پور و وحید سیفی در شرایطی قضاوت این مسابقه […]

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشکو، تیم‌های فوتبال ملوان بندر انزلی و شمس‌آذر قزوین از ساعت ۱۹ امشب در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس در ورزشگاه زنده‌یاد سیروس قایقران به مصاف هم رفتند.

در حالی حسن اکرمی با کمک‌های رحیم حاجی‌پور و وحید سیفی در شرایطی قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند که ملوان با توجه به شکست هفته گذشته برابر سپاهان به دنبال بازگشت به جاده برد در این بازی خانگی بود. در سوی دیگر شمس‌آذر هم که با دو مساوی و دو شکست، فصل جدید را دور از انتظار شروع کرده است، برای فرار از بحران تلاش می‌کرد.

مسابقه در حالی آغاز شد که ملوان با توجه به درگذشت یکی از هوادارنش در بازی هفته گذشته با سپاهان، با لباس مشکی به میدان رفت.

از همان دقایق اولیه مسابقه این ملوان بود که در ورزشگاه سیروس قایقران تیم برتر نشان می‌داد. در دقیقه ۱۸محمدرضا رضایی با یک شوت دیدنی دروازه شمس‌آذر را باز کرد تا انزلی‌چی‌ها یک بر صفر در خانه از شمس‌آذر جلو بیفتند.

در ادامه باز هم این شاگردان مازیار زارع بودند که برتر نشان دادند و در دقیقه ۲۸ باز هم این رضایی بود که خودش و ملوان را ۲ گله کرد تا کار شمس‌آذر برای جبران سخت‌تر شود. نیمه اول با برتری ۲ بر صفر ملوان به پایان رسید.

در شروع نیمه دوم، از حال رفتن یکی از هواداران ملوان سبب شد تا بازی پس از رسیدگی به وضعیت این هوادار و انتقال او به بیمارستان آغاز شود و اتفاق تلخ هفته گذشته در ورزشگاه فولاد شهر تکرار نشود.

در نیمه دوم هم این ملوان بود که جریان مسابقه را در دست داشت و شاگردان سعید دقیقی توان زیر فشار گذاشتن قوهای سپید را نداشتند. در این نیمه با وجود حملات ملوان، توپی از خط دروازه‌ها عبود نکرد و در نهایت ملوان با نتیجه ۲ بر صفر شمس‌آذر را شکست داد تا دوباره به جاده برگردد.

ملوان با این برد ۱۰ امتیازی شد و در رده دوم قرار گرفت. شمس‌آذر هم با کسب سومین شکست متوالی در ۵ بازی اخیر با تنها ۲ امتیاز در رده پانزدهم و یکی مانده به آخر جدول قرار گرفت.

ترکیب اولیه ملوان:

حبیب فرعباسی، سعید کریمی، محمدرضا رضایی، میلاد باقری، امید نورافکن، نیما انتظاری، یونس اکبرپور، سامان تورانیان، سجاد بازگیر، رضا جعفری و رضا غندی‌پور

سرمربی: مازیار زارع

ترکیب اولیه شمس‌آذر:

محمدامین رضایی، هومن ربیع‌زاده، ایمان اکبری، صادق آلبوصبیح، امیرمحمد پناهی، علی آزادمنش، رفیعی، امیرمحمد نسایی، مجتبی فخریان، خشایار زبرجد و علی وزیری‌پناه

سرمربی: سعید دقیقی

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا