به گزارش زیرنویس، استقلال خوزستان با مربی جذاب خود در آخرین بازی آخرین روز تابستان در خانه، پذیرای چادر ملو اردکان است شناسنامه بازی هفته پنجم لیگ برتر شنبه ۳۱ شهریور ساعت ۱۹:۳۰ ورزشگاه غدیر اهواز داور: هادی علی نیافرد کمک‌ها: علیرضا مرادی و اسماعیل احمدی نکات بازی چادر ملو برای اولین بار به لیگ […]

به گزارش زیرنویس، استقلال خوزستان با مربی جذاب خود در آخرین بازی آخرین روز تابستان در خانه، پذیرای چادر ملو اردکان است

شناسنامه بازی

هفته پنجم لیگ برتر

شنبه ۳۱ شهریور

ساعت ۱۹:۳۰

ورزشگاه غدیر اهواز

داور: هادی علی نیافرد

کمک‌ها: علیرضا مرادی و اسماعیل احمدی

نکات بازی

  • چادر ملو برای اولین بار به لیگ برتر آمده و پیشینه‌ای از رقابت دو باشگاه وجود ندارد.
  • استقلال خوزستان با ۵ امتیاز از ۴ مسابقه در پله هشتم جدول نشسته و چادر ملو با ۴ امتیاز از همین تعداد بازی تیم دوازدهم جدول است.
  • هفته قبل استقلال خوزستان مقابل شمس آذر به تساوی ۲-۲ رسید. با گلی که در وقت‌های تلف شده بازی زد اما چادرملو بعد از دو دهه اولین پیروزی برای استان یزد را در لیگ برتر رقم زد و با یک گل نساجی را برد.
  • بعد از جنجال‌هایی که ورزشگاه شهدای اهواز بر سر جدال دو استقلال لیگ برتری داشت، حالا دوباره ورزشگاه غدیر آماده پذیرایی از بازی‌ های خانگی استقلال خوزستان است.
  • در بازی قبل خارجی‌های استقلال خوزستان خیلی شمس آذر را اذیت کردند. کاینا نونس و مومل عبدالرضا سازنده هر دو گل این تیم بودند و تیوی بیفوما هم گل اول بازی را زد. چادر ملو هم با جذب ۵ بازیکن خارجی روی کاکل آنها می‌چرخد و این بازی تقابل جذابی بین خارجی‌های دو تیم خواهد بود!

منبع: خبـر ورزشی