به گزارش زیرنویس، در مورد دلایل اصلی جدایی مهرداد خانبان گزارشی با عنوان مربی پرسپولیس از دستورات گاریدو سرپیچی کرد منتشر کرده و نوشتیم جلسه نهایی در مورد تعیین تکلیف این مربی – آنالیزور قرار است روز یکشنبه برگزار شود.در این میان اما گاریدو روز قبل در نشست خبری قبل از بازی به نکته جالبی اشاره […]

به گزارش زیرنویس، در مورد دلایل اصلی جدایی مهرداد خانبان گزارشی با عنوان مربی پرسپولیس از دستورات گاریدو سرپیچی کرد منتشر کرده و نوشتیم جلسه نهایی در مورد تعیین تکلیف این مربی – آنالیزور قرار است روز یکشنبه برگزار شود.
در این میان اما گاریدو روز قبل در نشست خبری قبل از بازی به نکته جالبی اشاره کرد که به نظر می رسد این بخش کاملا به جریان مهرداد خانبان اشاره دارد.
سرمربی پرسپولیس در بخشی از صحبت هایش چنین گفت:
 «هر سرمربی ایده خودش را دارد و در آخر سرمربی دوست دارد با نظر شخصی خودش کار کند و چیزی که سرمربی دوست دارد این است که بگذارند با ایده‌های خودش پیش برود. درخواست من این است که به من احترام بگذارند و بگذارند با متد خودم پیش بروم، هرکسی که این اجازه را ندهد، کنار گذاشته خواهد شد. به عنوان مثال اگر مترجم کارش را خوب انجام ندهد من باید به او بگویم که کارت را خوب انجام ندادی و باید بروی بیرون»
این جملات تنها چند ساعت پس از رسانه ای شدن دلخوری مهرداد خانبان به نوعی سیاست گاریدو را در مواجه با دستیاران و بازیکنانش افشا می کند و این که خانبان نیز به نظر می رسد نتوانسته خودش را با شرایط موردنظر گاریدو تطبیق داده و به نوعی خواسته همان نقشی را ایفا کند که زمان گل محمدی و اوسمار ایفا می کرده است.
به هر روی باید منتظر بود و دید درنهایت در جلسه روز یکشنبه تفاهمی بین گاردیو و خانبان ایجاد خواهد شد یا نه.
خانبان در صورت جدایی از پرسپولیس به فولاد رفته و کارش را با یحیی گل محمدی ادامه خواهد داد.

منبع: خبـر ورزشی