به گزارش زیرنویس، تیم فوتبال استقلال درحالی به قائمشهر سفر کرد که گائل کاکوتای مشهود را در اختیار نداشت. این بازیکن در جریان بازی با الغرافه قطر دچار مصدومیت شد و در تمرینات پیش از بازی نساجی مشارکت موفقی نداشت و غالبا به فیزیوتراپی و انجام تمرینات نرم و سبک پرداخت. البته نکونام امیدار بود […]

به گزارش زیرنویس، تیم فوتبال استقلال درحالی به قائمشهر سفر کرد که گائل کاکوتای مشهود را در اختیار نداشت. این بازیکن در جریان بازی با الغرافه قطر دچار مصدومیت شد و در تمرینات پیش از بازی نساجی مشارکت موفقی نداشت و غالبا به فیزیوتراپی و انجام تمرینات نرم و سبک پرداخت.

البته نکونام امیدار بود این بازیکن به بازی با نساجی برسد، اما مصدومیت او به گونه‌ای بود که حتی موفق به همراهی کاروان استقلال در سفر به قائمشهر نشد.

این وضعیت درحالی نگاه‌ها را متوجه خود کرده که ممکن است کاکوتا به بازی حساس استقلال مقابل رقیب سنتی خود که هفته آینده برگزار می‌شود، نرسد.

طبق برنامه دربی هفته آینده برگزار خواهد شد و استقلال و پرسپولیس قرار است در شهر اراک مقابل هم صف آرایی کنند. البته اعضای کادر فنی استقلال در تلاشند کاکوتا را به بازی حساس با رقیب دیرینه خود برسانند تا این بازیکن در بازی مهم با پرسپولیس حضور داشته باشد، اما پر واضح است که اگر پزشکان استقلال به این بازیکن مجوز حضور در ترکیب تیم خود را ندهند، آنگاه استقلال در بازی با پرسپولیس یک غایب بزرگ خواهد داشت و از وجود کاکوتا که سابقه بازی در چلسی را در کارنامه پر بار خود دارد، محروم خواهد شد.

شهر آرا