به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال تهران امروز و در هفته پنجم لیگ برتر در حالی رو در روی نساجی مازندران قرار خواهد گرفت که جواد نکونام هنوز آرمین سهرابیان مدافع خود را به دلیل مصدومیت و مهرداد محمدی مهاجم خود را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد. در این بازی سید حسین حسینی […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال تهران امروز و در هفته پنجم لیگ برتر در حالی رو در روی نساجی مازندران قرار خواهد گرفت که جواد نکونام هنوز آرمین سهرابیان مدافع خود را به دلیل مصدومیت و مهرداد محمدی مهاجم خود را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

در این بازی سید حسین حسینی کاپیتان استقلال در درون دروازه خواهد ایستاد و در قلب خط دفاعی نیز، رافائل سیلوا و محمدحسین فلاح قرار خواهند گرفت. در سمت راست مطابق انتظار رامین رضائیان که در بازی‌های اخیر نقش پررنگی در گل‌های استقلال داشته به کار گرفته خواهد شد و در سمت چپ نیز میلاد زکی‌پور دیگر خرید جدید آبی‌ها استفاده می‌شود.

روزبه چشمی نیز به عنوان هافبک دفاعی در این بازی از او استفاده می‌شود و محمدحسین اسلامی و جلال‌الدین ماشاریپوف وینگر های آبی‌ها خواهند بود. «دیدیه اندونگ» نیز در خط هافبک استقلالی‌ها را امروز همراهی می‌کند.

آرش رضاوند و گوستاوو بلانکو نیز دیگر بازیکنان استقلال را در این بازی تشکیل خواهند داد.

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با نساجی به شرح زیر است:

سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، محمدحسین فلاح، رامین رضائیان، میلاد زکی‌پور، جلال‌الدین ماشاریپوف، روزبه چشمی، دیدیه اندونگ، محمدحسین اسلامی، آرش رضاوند و گوستاوو بلانکو بازیکنان احتمالی ترکیب اصلی استقلال را در این بازی شکل خواهند داد.

این بازی از ساعت ۱۷:۱۵ و با حضور سیستم VAR در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار خواهد شد.

منبع: مـهر