به گزارش نخست نیوز،بهنام بهروز قهرمانی آذین طب در نونهالان تیم آذین‌طب مشهد در دیدار فینال این دوره از رقابت‌ها که در سالن رسالت مشهد برگزار می‌شد، توانست نماینده قم را مغلوب کند. نماینده مشهد در این بازی ۴بر۲ از سد حریف گذشت و همراه با سه تیم دیگر مرحله نهایی، مجوز صعود به لیگ […]

به گزارش نخست نیوز،بهنام بهروز

قهرمانی آذین طب در نونهالان

تیم آذین‌طب مشهد در دیدار فینال این دوره از رقابت‌ها که در سالن رسالت مشهد برگزار می‌شد، توانست نماینده قم را مغلوب کند. نماینده مشهد در این بازی ۴بر۲ از سد حریف گذشت و همراه با سه تیم دیگر مرحله نهایی، مجوز صعود به لیگ برتر نونهالان کشور را به‌دست آورد.

پارساپور در جمع برترین‌ها

سایت معتبر فوتسال‌پلنت که برترین‌های فوتسال جهان در هرسال میلادی را معرفی می‌کند، از۱۰ نامزد نهایی برترین بازیکن جوان آقایان سال۲۰۲۳ رونمایی کرد. نام مجتبی پارساپور، بازیکن جوان و مشهدی مس‌سونگون نیز دراین فهرست دیده می‌شود.

نوجوانان سعدآباد درگروه ۴

قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور انجام شد و نماینده مشهد حریفان خود در این دوره از رقابت‌ها را شناخت. تیم سعدآباد مشهد در این رقابت‌ها، درگروه چهارم با تیم‌های متین بابل، شاهین آمل، شهروندجوان نور، پدیده ساری، سورنای تهران، سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی هم‌گروه شد. این رقابت‌ها درسه گروه هشت‌تیمی و یک گروه هفت‌تیمی برگزار می‌شود و در پایان دوراول از هرگروه، سه تیم به جمع دوازده تیم برترمی‌رسند ودرسه گروه چهارتیمی با یکدیگر پیکار می‌کنند. بعدازآن از هر گروه، تیم‌های اول و بهترین تیم دوم به جمع چهار تیم نهایی راه می‌یابند.

نماینده مشهد در لیگ ۲

رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرعه‌کشی شد تا مشهد که دو سال است در هیچ‌یک از لیگ‌های برتر، دسته اول و دسته دوم تیمی نداشت، امسال نماینده‌ای در این رقابت‌‌ها داشته باشد. با انتقال نهایی امتیاز تیم خوشه‌‌طلایی ساوه به مشهد، نام «خراسان‌رضوی» در قرعه‌کشی لیگ دسته دوم فوتبال قرار گرفت واین تیم درگروه اول به میدان خواهد رفت. تیمی که هدایتش همچون چند بازی پایانی فصل قبل به عهده رضا ناصحی است.

تیم مشهد که به‌زودی ازنام جدیدش رونمایی خواهد شد، در رقابت‌های فصل پیش‌روی لیگ دسته دوم با تیم‌های دریای کاسپین بابل، ایران‌جوان بوشهر، نیکاپارس چالوس، شهرداری بندرعباس، سپیدرود رشت، پاس همدان، آریان همدان، شهیدقندی‌ یزد، شهدای رزکان البرز، استقلال زیدون، سرخ‌پوشان اطلس طلایی شازند و شاهین تهران هم‌گروه است.

شنیده می‌شود شهرداری مشهد قراراست به این تیم کمک مالی نماید.صحبت دراین موضوع و چگونگی انجام آن را به فرصتی دیگر موکول می‌کنیم.

+