به گزارش “ورزش سه”، مهاجم آنگولایی تیم پرسپولیس که در بازی قبلی ده دقیقه فرصت بازی داشت و یک موقعیت بسیار خوب را برای خود ساخت و تا آستانه فروپاشی دروازه حریف نیز پیش رفت، حالا خود را آماده دیدار حساس با آلومینیوم می‌کند. نمایش خوب لوکاس و آمادگی بدنی این بازیکن باعث شد تا […]

به گزارش “ورزش سه”، مهاجم آنگولایی تیم پرسپولیس که در بازی قبلی ده دقیقه فرصت بازی داشت و یک موقعیت بسیار خوب را برای خود ساخت و تا آستانه فروپاشی دروازه حریف نیز پیش رفت، حالا خود را آماده دیدار حساس با آلومینیوم می‌کند.

نمایش خوب لوکاس و آمادگی بدنی این بازیکن باعث شد تا هواداران پرسپولیس تصور کنند که او در این بازی به جای علی علیپور در ترکیب قرار خواهد گرفت اما به نظر می‌رسد گاریدو قصد ندارد به این سرعت مهاجم جدید خود را وارد ترکیب اصلی کند و فعلا به علی علیپور اعتماد خواهد کرد.

این در حالی است که گاریدو البته به عنوان یک تعویضی حتی به لوکاس ژوائو نگاه می‌کند و احتمالا در صورتی که پرسپولیس تا نیمه دوم موفق به گلزنی مقابل حریف خود نشود، با ورود مهاجم بلند قامت، او به عنوان عضو دوم خط حمله به قرمزهای تهرانی یاری خواهد رساند.

منبع