به گزارش نخست نیوز، معین شریف_ طلا برای چمی پا متین چمی‌پا در اولین مسابقه بین‌المللی که حاضر شده بود، در وزن ۴۹کیلوگرم ، ابتدا از سد مشت‌زن کشور میزبان گذشت. اودرنیمه‌نهایی مشت‌زن هندی را برد ودرفینال به‌مصاف حریف اوکراینی‌الاصل خود، اسمولایک، رفت و گردن‌آویز طلا را به‌دست آورد. تیم‌ملی بوکس نونهالان کشورمان در این مسابقات […]

به گزارش نخست نیوز، معین شریف_ طلا برای چمی پا

متین چمی‌پا در اولین مسابقه بین‌المللی که حاضر شده بود، در وزن ۴۹کیلوگرم ، ابتدا از سد مشت‌زن کشور میزبان گذشت. اودرنیمه‌نهایی مشت‌زن هندی را برد ودرفینال به‌مصاف حریف اوکراینی‌الاصل خود، اسمولایک، رفت و گردن‌آویز طلا را به‌دست آورد. تیم‌ملی بوکس نونهالان کشورمان در این مسابقات با ۱۰بوکسور به میدان رفته بود که در پایان با ۲مدال طلا و یک نقره کشور امارات را ترک کرد.

بازگشت کاپیتان

کاپیتان مشهدی تیم‌ملی هندبال به باشگاه سپاهان اصفهان پیوست. مجتبی حیدرپور که سابقه بازی در این تیم و قهرمانی در لیگ‌برتر را دارد، بعد از یک فصل دوری از مسابقات بار دیگر به این تیم پیوست.

بدمینتون روی دور باخت

تیم بدمینتون خراسان‌رضوی فصل جدید لیگ‌برتر را با باخت آغاز کرده است. تیم مشهد در سه بازی ابتدایی فصل جدید ، سه شکست مقابل آتش‌نشانی، چادرملو و شهرداری گنبد کسب کرد. آنها در

هفته چهارم درنبرد با تیم پایین‌جدولی رعد پدافند نیز ۳بر۲ شکست خوردند؛ دیداری خارج از خانه که انتظار می‌رفت برای مشهدی‌ها با نتیجه همراه شود، اما باز هم شاگردان محمدجواد غریب ، نتوانستند از کرمان دست پر به مشهد برگردند. مشهدی‌ها هفته آینده ودر آخرین بازی نیم‌فصل باید در مشهد به مصاف نماینده سیستان بروند.

 

+