به گزارش “ورزش سه”، برد قاطع تراکتور مقابل الوکره در چارچوب هفته اول لیگ قهرمانان آسیا در حالی رقم خورد که ابتکار عمل شاگردان اسکوچیچ نسبت به تیم قطری این پیروزی را رقم زد چرا که بر اساس آمار این تیم الوکره بود که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت و بیشتر روی […]

به گزارش “ورزش سه”، برد قاطع تراکتور مقابل الوکره در چارچوب هفته اول لیگ قهرمانان آسیا در حالی رقم خورد که ابتکار عمل شاگردان اسکوچیچ نسبت به تیم قطری این پیروزی را رقم زد چرا که بر اساس آمار این تیم الوکره بود که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت و بیشتر روی دروازه حریف ایرانی‌اش حاضر شد اما در نهایت تراکتور توانست بهتر از موقعیت‌هایش استفاده کند و با اختلاف سه گل بازی را ببرد.

یکی از مهم‌ترین عناصر دخیل در این پیروزی، علیرضا بیرانوند بود. سنگربان تراکتور شب گذشته بهترین بازی خود در فصل جدید و برای تیم جدیدش را انجام داد. او تمام ۶ توپی که در چارچوبش زده شد را مهار کرد تا مرد شماره یک تراکتور در ناکام گذاشتن بازیکنان حریف لقب گیرد.

بیرانوند از ابتدای فصل تاکنون در چهار بازی لیگ برتر و یک بازی لیگ قهرمانان برای تراکتور به میدان رفته که در این بین موفق به سه کلین‌شیت شده است. از طرفی او در این مدت فقط از هر یک از تیم‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن یک گل دریافت کرده تا با ۲ گل دریافتی در ۵ بازی آماری جذاب ثبت کرده باشد.

با این تفاسیر به نظر می‌رسد امسال شاهد یکی از بهترین ورژن‌های بیرانوند در سال‌های اخیر خواهیم بود. ورژنی که فعلا در اولین بازی آسیایی بهترین عملکردش را نشان داد.

منبع