پرسپولیس این روزها تمام ذهن خود را معطوف به دو مسابقه حساس در لیگ برتر خودمان برابر آلومینیوم اراک و استقلال کرده است اما تحت هیچ شرایطی نباید از لیگ نخبگان آسیا غافل شود چون با توجه به شکست مقابل الاهلی عربستان در بازی نخست، برای اینکه همچنان شانس بالایی جهت صعود داشته باشد باید […]

پرسپولیس این روزها تمام ذهن خود را معطوف به دو مسابقه حساس در لیگ برتر خودمان برابر آلومینیوم اراک و استقلال کرده است اما تحت هیچ شرایطی نباید از لیگ نخبگان آسیا غافل شود چون با توجه به شکست مقابل الاهلی عربستان در بازی نخست، برای اینکه همچنان شانس بالایی جهت صعود داشته باشد باید مسابقه بعدی خود مقابل پاختاکور ازبکستان که نهم مهر در تهران برگزار می‌شود را با پیروزی پشت سر بگذارد.

تکلیف پرسپولیس که مشخص است. قرمزپوشان پایتخت با هدایت خوان کارلوس گاریدو جمعه به مصاف آلومینیوم می‌روند و چهارم مهر نیز دربی را برابر استقلال برگزار خواهند کرد ولی شرایط پاختاکور چگونه است؟ حریف ازبکستانی پرسپولیس شنبه ۳۱ شهریور در لیگ برتر کشور خود به مصاف متالورگ می‌رود و سه روز بعد از این مسابقه میزبان اف سی المپیک خواهد بود. پاختاکور مسابقه خود برابر اف سی المپیک را ۲۴ ساعت زودتر از برنامه قبلی و در سوم مهر برگزار می‌کند تا برای سفر به تهران و جدال با پرسپولیس در روز نهم مهر، ۶ روز مجال داشته باشد.

پاختاکور هم اکنون در رتبه چهارم لیگ حرفه‌ای ازبکستان قرار دارد.

منبع: خبـر ورزشی