به گزارش “ورزش سه”، جلال‌الدین ماشاریپوف ستاره ازبکستانی استقلال در پیروزی پرگل استقلال نقش مستقیمی نداشت اما در جریان بازی یکی از بهترین‌های زمین بود و با حضور مداوم در حملات و شرکت در جریان بازی تیمی، شرایطی را ایجاد کرده بود در تمامی صحنه‌ها برتری عددی همراه با استقلال بود. ماشاریپوف در طول ۹۰ […]

به گزارش “ورزش سه”، جلال‌الدین ماشاریپوف ستاره ازبکستانی استقلال در پیروزی پرگل استقلال نقش مستقیمی نداشت اما در جریان بازی یکی از بهترین‌های زمین بود و با حضور مداوم در حملات و شرکت در جریان بازی تیمی، شرایطی را ایجاد کرده بود در تمامی صحنه‌ها برتری عددی همراه با استقلال بود.

ماشاریپوف در طول ۹۰ دقیقه با بازگشت به میانه میدان تراکم بازیکن را برای استقلال همراه می‌کرد و پرس شدیدی روی بازیکنان الغرافه ایجاد کرده بود، این در حالی است که از او به عنوان یک بازیکن تکنیکی و فنی یاد می‌شود و توقع چنین بازی درگیرانه‌ای نمی‌رود اما او با احساس مسئولیت نسبت به تیم خود نهایت توانش را به کار می‌گیرد.

ماشاریپوف در فاز هجومی هم تاثیرگذار بود و با حملات موثری که از سمت چپ زمین انجام می‌داد فضای خوبی در سمت راست ایجاد کرده بود تا رامین رضاییان آزادانه‌تر به خط حمله اضافه شود و این دومین تاثیر غیرمستقیم این ستاره ازبکستانی بود.

هافبک باتجربه استقلال در طول مسابقه بارها با جابجایی‌هایی که انجام می‌داد نظم خط دفاعی الغرافه را به هم ریخته بود، او در برخی از صحنه‌ها تا نزدیکی محوطه جریمه پیش می‌رفت و با ارسال پاس‌های دقیق چند موقعیت خوب گلزنی ایجاد کرد، حضور بازیکنی با کیفیت و البته مسئولیت پذیری ماشاریپوف برای استقلالی‌ها نکته مثبتی است که در تیم خود دارند.

منبع