به گزارش “ورزش سه”، امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در بازی با امارات، حرص و جوش زیادی خورد و مانند دوران جوانی خود هنوز با همان مقدار انگیزه و متنفر بودن از شکست خوردن، کنار خط حضور داشت و تیم خود را هدایت می‌کرد! قلعه‌نویی هر زمان که شاگردانش اشتباهات عجیب و غریب […]

به گزارش “ورزش سه”، امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در بازی با امارات، حرص و جوش زیادی خورد و مانند دوران جوانی خود هنوز با همان مقدار انگیزه و متنفر بودن از شکست خوردن، کنار خط حضور داشت و تیم خود را هدایت می‌کرد!

قلعه‌نویی هر زمان که شاگردانش اشتباهات عجیب و غریب انجام می‌دادند در کنار خط با فریادهایش و حرکات دستش عصبانیتش را نشان می‌داد و از بازیکنانش می‌خواست که اشتباهات کودکانه انجام ندهند.

شاگردان سابق امیر قلعه‌نویی بارها از جدیت و رفتار قاطع او در رختکن و کنار خط صحبت کرده‌اند و به نظر می‌رسد نسل جدید فوتبال ایران هم این موضوع را با پوست و استخوان حس کند، فریادهایی که قلعه‌نویی بر سر نورافکن کشید برای این بازیکن چندان ناآشنا نبود، او سال‌ها قبل همراه با قلعه‌نویی در سپاهان حضور داشت و به اخلاق او آشنا بود، اما جدیت امیر برای بازیکنان جوان‌تر ترسناک خواهد بود!

2081002

جدیت امیر قلعه‌نویی در چند مسابقه اخیر ایران در مسابقات حساس‌تر بیشتر هم خواهد شد و بازیکنان تیم ملی تحت تاثیر این حساسیت به دنبال این خواهند بود که بهترین فرم خود را در مسابقات ملی به نمایش بگذارند.

منبع