به گزارش “ورزش سه”، رضا اسدی، مهاجم تاثیرگذار فصل گذشته سپاهان بعد از درخشش در نیم فصل نخست و حضور در جام ملت‌های آسیا با افت عجیبی روبرو شد و از هفته بیستم لیگ برتر موفق به گلزنی نشده است! سال ۱۴۰۳ برای رضا اسدی خوش‌یمن نبود و او بعد از گذشت ۶ ماه و […]

به گزارش “ورزش سه”، رضا اسدی، مهاجم تاثیرگذار فصل گذشته سپاهان بعد از درخشش در نیم فصل نخست و حضور در جام ملت‌های آسیا با افت عجیبی روبرو شد و از هفته بیستم لیگ برتر موفق به گلزنی نشده است!

سال ۱۴۰۳ برای رضا اسدی خوش‌یمن نبود و او بعد از گذشت ۶ ماه و انجام ۱۲ بازی مسابقات مختلف هنوز نتوانسته برای این تیم گلزنی کند و در بازی روز گذشته مقابل ملوان هم از فرصتی که برای او فراهم شد، نتوانست استفاده کند.

آخرین گل رضا اسدی با ضربه تماشایی به زیر طاق دروازه فولاد به ثمر رسید و در لیگ بیست و سوم ۱۰ گله شد و یکی از جدی‌ترین مدعیان آقای گلی بود، اما مصدومیتی که برای او ایجاد شد شرایط را به طور کامل تغییر داد.

اسدی بازیکن باکیفیت و با فیزیک مناسب است که در چند پست مختلف به میدان می‌رود و در بالاترین سطح در پست‌های هافبک هجومی، هافبک دفاعی و مهاجم هدف توانایی بازی دارد، اما شرایط سختی را پشت سر می‌گذارد.

باید دید طلسم گلزنی رضا اسدی در سال ۱۴۰۳ به چه شکل و در کدام مسابقه باطل خواهد شد، او روز گذشته درحالی‌که شایعات جدایی او به نظر می‌رسید در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت و مورایس با احیا کردن این بازیکن می‌تواند یک مهاجم زهردار در تیم خود داشته باشد.

منبع