به گزارش “ورزش سه”، مجید محافظت‌کار، مربی تیم آلومینیوم در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار با هوادار حضور یافت و در ابتدای صحبت‌هایش گفت: فردا چهارمین مسابقه سال جدیدمان است و فکر می‌کنم تیم ما با توجه به نفرات و پتانسیلی که دارد، بازی به بازی از نظر کیفیت بازی و درک بچه‌ها از موضوعاتی […]

به گزارش “ورزش سه”، مجید محافظت‌کار، مربی تیم آلومینیوم در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار با هوادار حضور یافت و در ابتدای صحبت‌هایش گفت: فردا چهارمین مسابقه سال جدیدمان است و فکر می‌کنم تیم ما با توجه به نفرات و پتانسیلی که دارد، بازی به بازی از نظر کیفیت بازی و درک بچه‌ها از موضوعاتی که سرمربی در جریان مسابقه از آنها می‌خواهد، بازی‌های بهتری را ارائه دادند.

وی افزود: یک جاهایی شرایط بازی به نفع ما نبوده اما تیم بسیار خوبی داریم؛ هم بچه‌های جوان و هم باتجربه‌ها کیفیت خیلی خوبی از یک مسابقه فوتبال در زمین ارائه می‌دهند و این باید برای دقایق زیادی از جریان بازی تداوم داشته باشد. من فکر می‌کنم با حمایتی که هواداران خوب ما از تیم دارند، قطعا بازی به بازی بهتر می‌شویم. مطمئنم روزهای خیلی خوبی در پیش است و از هواداران خواهش می‌کنم که مثل سال گذشته از تیم حمایت کنند. قطعا بازیکنان نهایت انرژی خودشان را برای موفقیت تیم در زمین می‌گذارند.

او درباره شانس پیروزی تیم و آمادگی بازیکنان اظهار داشت: چیزی که از نظر فنی لازم بوده، مربی محترم تیم با برنامه‌ریزی و تمرین انجام داده و وقت این است که همه با هم با یک انرژی خوب و با یک حمایت همه جانبه به موفقیت تیم کمک کنیم. با توجه به اینکه مشکلات زیرساختی ورزشگاه هم در حال حل شدن است، امیدوارم به زودی مجددا شاهد حضور بانوان در ورزشگاه باشیم تا دوباره حمایت این طیف محترم و پرشور را کنار خودمان ببینیم.

محافظت‌کار درباره تاثیر تعطیلی لیگ برتر روی شرایط آلومینیوم گفت: الان اوایل لیگ است و همه تیم‌ها هنوز نتوانسته‌اند شکل واقعی خودشان را داشته باشند. احتیاج به مقداری هماهنگی و زمان است. تیم‌هایی که بازیکنان جوانی دارند در چرخه مسابقات و تمرین پیشرفت می‌کنند و من فکر می‌کنم تیم ما هم از این قاعده مستثنی نیست. بچه‌های ما بسیار خوب هستند و من فکر می‌کنم مجددا روزهایی را رقم می‌زنند که هواداران‌شان به آنها افتخار می‌کنند.

منبع