به گزارش “ورزش سه”، پرسپولیس روز جمعه آخرین جلسه تمرینی خود در تهران را برنامه‌ریزی کرده بود و پس از آن کاروان این تیم عازم فرودگاه شد تا با پرواز اختصاصی به جده سفر کنند. در تمرینات تاکتیکی برگزار شده در تهران برای بازی الاهلی ملی‌پوشان پرسپولیس در اختیار گاریدو قرار نداشتند. آلکسیس گندوز، گئورگی […]

به گزارش “ورزش سه”، پرسپولیس روز جمعه آخرین جلسه تمرینی خود در تهران را برنامه‌ریزی کرده بود و پس از آن کاروان این تیم عازم فرودگاه شد تا با پرواز اختصاصی به جده سفر کنند.

در تمرینات تاکتیکی برگزار شده در تهران برای بازی الاهلی ملی‌پوشان پرسپولیس در اختیار گاریدو قرار نداشتند. آلکسیس گندوز، گئورگی گولسیانی و اوستون اورونوف، سه ملی پوش خارجی سرخ‌ها زودتر از سایر نفرات مستقیما به عربستان رفتند تا در دو تمرین این تیم در ریاض در برنامه‌های فنی گاریدو جای بگیرند.

2080373

اما میلاد محمدی و محمدحسین کنعانی‌زادگان که تیم ملی ایران را همراهی می‌کردند در آخرین تمرین پرسپولیس در تهران به جمع شاگردان گاریدو اضافه شدند.

شماره ۴ و ۶ پرسپولیس با انگیزه بسیار زیاد در این تمرین حضور داشتند و بعد از بازی برای تیم ملی باید خود را آماده قرار گرفتن در ترکیب اصلی سرخ‌ها مقابل الاهلی کنند.

پرسپولیس روز ۲۶ شهریورماه در هفته اول لیگ نخبگان در ورزشگاه شاهزاده عبدالله فیصل به مصاف الاهلی خواهد رفت.

منبع