به گزارش “ورزش سه”، مهدی محمدنبی، نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال که به‌طور همزمان مدیریت تیم ملی را نیز برعهده دارد، دو روز پیش به دلیل عارضه قلبی به بیمارستان انتقال یافت و از نظر جسمی شرایط مناسبی نداشت. نبی که تحت مداوا قرار دارد، روز گذشته به علت عارضه پیش آمده روی نیمکت تیم […]

به گزارش “ورزش سه”، مهدی محمدنبی، نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال که به‌طور همزمان مدیریت تیم ملی را نیز برعهده دارد، دو روز پیش به دلیل عارضه قلبی به بیمارستان انتقال یافت و از نظر جسمی شرایط مناسبی نداشت.

نبی که تحت مداوا قرار دارد، روز گذشته به علت عارضه پیش آمده روی نیمکت تیم ملی حضور نداشت تا تیم ملی بدون سرپرست همیشگی مقابل امارات قرار بگیرد.

حال پس از پایان فیفادی شهریور و دو برد یک گله مقابل قرقیزستان و امارات، امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی با انتشار یک استوری برای مهدی محمدنبی آرزوی سلامتی کرد.

قلعه‌نویی نوشت: “در پایان اردوی سپتامبر، اعضای تیم ملی فوتبال ایران بار دیگر برای جناب آقای مهدی محمدنبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال و سرپرست تیم ملی که در بیمارستانی در العین بستری است، از پروردگار سلامتی و عافیت مسألت دارد.”

2079634

منبع