به گزارش “ورزش سه”، انتظار می‌رفت سردار آزمون به دلیل انتقال به شباب الاهلی و فعالیت در فوتبال باشگاهی امارات، در مسابقه امشب برابر تیم ملی این کشور در ترکیب ایران قرار بگیرد و بدرخشد، اما این فرصت از او گرفته شده و نیمکت نشین است. سردار آزمون که در مسابقه مرحله گروهی جام ملت‌های […]

به گزارش “ورزش سه”، انتظار می‌رفت سردار آزمون به دلیل انتقال به شباب الاهلی و فعالیت در فوتبال باشگاهی امارات، در مسابقه امشب برابر تیم ملی این کشور در ترکیب ایران قرار بگیرد و بدرخشد، اما این فرصت از او گرفته شده و نیمکت نشین است.

سردار آزمون که در مسابقه مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا مقابل امارات و آخرین تقابل ایران برابر این تیم درخشان ظاهر شده و هر دو پاس گل پیروزی را به مهدی طارمی داده بود، در مسابقه امشب از روی نیمکت کار را آغاز می‌کند.

2079403

ستاره ایرانی شباب الاهلی که در مرحله پلی‌آف  لیگ نخبگان آسیا یک گل و در رقابت‌های باشگاهی فوتبال امارات پنج گل در سه بازی به ثمر رسانده، امیدوار بود امشب در ورزشگاه هزاع بن زاید در ترکیب قرار بگیرد که این اتفاق نیفتاد.

سردار آزمون اولین گزینه تعویض امیر قلعه‌نویی در مسابقه امشب مقابل امارات است ولی فعلا روی نیمکت دیده می‌شود و خودش نشان داده شرایط اوکی دارد!

منبع