به گزارش “ورزش سه”، علیرغم برتری یک گله تیم ملی ایران در گام اول انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ اما حواشی عجیبی در جدال با قرقیزستان شکل گرفت و برخی به انتقاد از عملکرد تیم ملی و امیر قلعه نویی پرداختند. سیدسیروس پورموسوی سرمربی فصل گذشته استقلال خوزستان که موفق شد سهمیه این تیم را در […]

به گزارش “ورزش سه”، علیرغم برتری یک گله تیم ملی ایران در گام اول انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ اما حواشی عجیبی در جدال با قرقیزستان شکل گرفت و برخی به انتقاد از عملکرد تیم ملی و امیر قلعه نویی پرداختند.

سیدسیروس پورموسوی سرمربی فصل گذشته استقلال خوزستان که موفق شد سهمیه این تیم را در لیگ برتر حفظ کند و سابقه حضور در رده پایه‌های تیم ملی ایران را نیز در کارنامه دارد، با حمایت از امیر قلعه نویی پرداخت و مدعی شد که شرایط در وضعیت کنونی به شکلی نبوده که سرمربی تیم ملی شایسته انتقاد و گلایه باشد: قدر داشته‌های‌مان را بدانیم. متاسفانه درد ورزش ما به خصوص فوتبال این است که بلد نیستیم چه زمانی باید حمایت کنیم و چه زمانی فرصت مناسبی برای انتقاد است.

وی ادامه داد: ما استاد خودزنی به بهترین شکل ممکن هستیم و متاسفانه بسیار هم فراموش کار. با این شرایط اما من حمایت خودم را از تیم ملی و امیر قلعه نویی اعلام می‌کنم. سرت سلامت مرد بزرگ!

منبع