به گزارش “ورزش سه”، گئورگی گولسیانی در تابستان امسال قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید کرد و سومین فصل خود با پیراهن قهرمان ایران را آغاز کرد‌. گولسیانی عملکرد خوبی در پرسپولیس داشت اما با چند مصدومیت او در اواخر فصل، زمزمه جدایی او به راه افتاد. با این حال با توجه به جدایی اوسمار […]

به گزارش “ورزش سه”، گئورگی گولسیانی در تابستان امسال قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید کرد و سومین فصل خود با پیراهن قهرمان ایران را آغاز کرد‌.

گولسیانی عملکرد خوبی در پرسپولیس داشت اما با چند مصدومیت او در اواخر فصل، زمزمه جدایی او به راه افتاد. با این حال با توجه به جدایی اوسمار و البته درخشش گولسیانی در یورو ۲۰۲۴، پرسپولیس قرارداد زننده گل قهرمانی‌شان را تمدید کرد.

گولسیانی در فصل جدید بعد از یک بازی نیمکت‌نشینی اعتماد کارلوس گاریدو را جلب کرد و در دو بازی برابر تراکتور و فولاد فیکس شد و سپس بار دیگر به اردوی تیم ملی گرجستان دعوت شد.

2078004

این مدافع که به واسطه درخشش در پرسپولیس ملی‌پوش شد و تجربه بازی در یورو را نیز به دست آورد حالا امروز شانس بازی برابر جمهوری چک در رقابت‌های لیگ ملت‌ها را خواهد داشت. این بازی از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران برگزار خواهد شد.

گولسیانی در تمرینات اخیر گرجستان با آمادگی بالا حضور داشت و خود را آماده بازی برابر چک و سپس آلبانی می‌کند.

منبع