به گزارش “ورزش سه”، میلاد فخرالدینی در دقیقه ۶۱ بازی با سپاهان یک موقعیت فوق‌العاده برای گلزنی در اختیار داشت که به شکل عجیبی به گل تبدیل نشد و در اختیار نیازمند قرار گرفت. این موقعیت خوب در شرایطی برای شمس‌آذر فراهم شد که بازی با نتیجه یک بر صفر در جریان بود و فخرالدینی […]

به گزارش “ورزش سه”، میلاد فخرالدینی در دقیقه ۶۱ بازی با سپاهان یک موقعیت فوق‌العاده برای گلزنی در اختیار داشت که به شکل عجیبی به گل تبدیل نشد و در اختیار نیازمند قرار گرفت.

این موقعیت خوب در شرایطی برای شمس‌آذر فراهم شد که بازی با نتیجه یک بر صفر در جریان بود و فخرالدینی می‌توانست روند مسابقه را به طور کامل تغییر دهد.

نکته عجیب این صحنه در این جا بود که میلاد فخرالدینی که پای تخصصی او راست است و سمت راست دروازه به طور کامل خالی بود؛ تصمیم گرفت ضربه عجیبی را با پای چپ به سمت دروازه نیازمند بزند که توپ به پای او نگرفت و با سرعت خیلی پایین در اختیار نیازمند قرار گرفت.

دروازه سپاهان اگر روی این موقعیت گل باز می‌شد، آنها برای سومین بازی متوالی گل دریافت کرده بودند و ضعف دفاعی آنها بیشتر به چشم می‌آمد، برایان دابو در این صحنه عملکرد ضعیفی داشت و امیرمحمد پناهی به سادگی او را از پیش رو برداشت.

2075003
2075002

منبع