به گزارش “ورزش سه”، سرمربی فصل گذشته تیم زنان سپاهان بعد از کسب عنوان چهارمی در لیگ برتر، به صورت توافقی از این باشگاه جدا شد و حالا رسما این خبر را در پست اینستاگرامی‌اش تایید کرد. اردلان با انتشار یک پست نوشته است: خوشحالم شروع فعالیت رسمیم در لیگ برتر فوتبال زنان با حضور […]

به گزارش “ورزش سه”، سرمربی فصل گذشته تیم زنان سپاهان بعد از کسب عنوان چهارمی در لیگ برتر، به صورت توافقی از این باشگاه جدا شد و حالا رسما این خبر را در پست اینستاگرامی‌اش تایید کرد.

اردلان با انتشار یک پست نوشته است:

خوشحالم شروع فعالیت رسمیم در لیگ برتر فوتبال زنان با حضور در باشگاه سپاهان بود.
فصل پرماجرایی بود و از همون روز اول، قرارمون این بود که چهره‌های جدیدی رو به فوتبال زنان معرفی کنیم. تا جایی‌که در توانم بود، سعی کردم براساس رویکرد باشگاه پیش برم و بر پایه «جوون‌گرایی» و «بومی‌گرایی» تیم رو پیش بردیم و افتخار می‌کنم که در نیم‌فصل دوم از ۳ تیم برتر جدول، ۵ امتیاز گرفتیم و بعد تیمِ قهرمان، کمترین باخت رو داشتیم.
از مسئولان باشگاه که به من اعتماد کردن، خیلی ممنونم و تشکر ویژه‌ای از آقای ساکت، آقای آذربایجانی و خانم چین‌سری دارم و برای باشگاه سپاهان در فصل پیش‌رو آرزوی بهترین‌ها دارم.
بعد از ۲ فصل پیاپی قهرمانی در فوتسال، روزهای متفاوتی با رویکردی کاملاً متفاوت نسبت به گذشته، در سپاهان داشتم که تلخی‌وشیرینی‌های خاص خودش رو داشت؛ امیدوارم که باشگاه‌های بزرگ بیشتر و بیشتر به فوتبال و فوتسال زنان وارد شن، چون حضورشون به شتاب گرفتن سرعت رشدمون کمک می‌کنه و قطعاً خیلی بیشتر فوتبال و فوتسال زنان دیده خواهد شد.
با آرزوی بهترین‌ها برای سپاهان و قدردانی ویژه از مردم شریف اصفهان که یک‌فصل میهمان‌شون بودم💛
پیش به سوی چالش جدید.

منبع