به گزارش “ورزش سه”، پرسپولیس در این فصل در پست دفاع مرکزی دغدغه خاصی ندارد چرا که چهار بازیکن در این پست با یکدیگر رقابت می‌کنند و دوتای آنها در ترکیب اصلی قرار می‌گیرند. با این حال باتوجه به حساس بودن این پست و احتمال محرومیت و مصدومیت بازیکنان قلب خط دفاعی، حضور چهار مدافع […]

به گزارش “ورزش سه”، پرسپولیس در این فصل در پست دفاع مرکزی دغدغه خاصی ندارد چرا که چهار بازیکن در این پست با یکدیگر رقابت می‌کنند و دوتای آنها در ترکیب اصلی قرار می‌گیرند.

با این حال باتوجه به حساس بودن این پست و احتمال محرومیت و مصدومیت بازیکنان قلب خط دفاعی، حضور چهار مدافع مرکزی در اسکواد پرسپولیس ضروری است‌.

سرخ‌ها لیگ را با زوج دفاعی فرشاد فرجی و حسین کنعانی شروع کردند و سریع‌ترین گل لیگ بیست و چهارم را روی غافلگیری دریافت کردند.

در مسابقه با ذوب آهن، مرتضی پورعلی‌گنجی و گئورگی گولسیانی روی نیمکت قرار داشتند و از این بین فقط مرتضی برای دقایق کوتاهی فرصت بازی پیدا کرد.

گولسیانی و پورعلی‌گنجی زوج دفاعی مستحکم پرسپولیس در لیگ بیست و دوم در مسیر کسب سه‌گانه بودند و حالا آنها باید برای رسیدن به ترکیب اصلی تلاش کنند. این دو بازیکن روز گذشته کنار یکدیگر در جمع نفرات ذخیره به تمرین پرداختند.

منبع