به گزارش “ورزش سه”، میلاد فخرالدینی بعد از جدایی از استقلال به‌صورت ناگهانی در تیم شمس‌آذر حضور پیدا کرد و کمتر از ۴۸ ساعت در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت! سعید دقیقی در این مسابقه از فخرالدینی در پست غیرتخصصی و سمت چپ خط دفاعی استفاده کرده تا او را با یک چالش جدی […]

به گزارش “ورزش سه”، میلاد فخرالدینی بعد از جدایی از استقلال به‌صورت ناگهانی در تیم شمس‌آذر حضور پیدا کرد و کمتر از ۴۸ ساعت در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت!

سعید دقیقی در این مسابقه از فخرالدینی در پست غیرتخصصی و سمت چپ خط دفاعی استفاده کرده تا او را با یک چالش جدی روبه‌رو کند و مامور مهار مستقیم رامین رضاییان باشد!

تیم فوتبال شمس‌آذر که خروجی‌های زیادی داشته و در بسیاری از پست‌ها با کمبود بازیکن روبه‌رو است سعید دقیقی را مجبور به انجام کارهای‌ عجیب و غریب کرده، او از بازیکن باتجربه خود که با این تیم تمرین هم نکرده است، برای مهار نقطه قوت و جناح راست استقلال استفاده کرده است.

استقلال در سمت راست رامین رضاییان و محمدحسین اسلامی را در اختیار دارد و باید دید در طول نود دقیقه فخرالدینی موفق به مهار این بازیکنان خواهد شد یا شرایط به شکل دیگری پیش خواهد رفت.

2068972

منبع