به گزارش “ورزش سه”، عثمان اندونگ ستاره فصل گذشته استقلال خوزستان که در بقای این تیم نقش ویژه‌ای داشت در اولین بازی گل‌گهر اشتباه مرگباری انجام داد و زمینه‌ساز تک گل ملوان شد. در صحنه‌ای از مسابقه عدم هماهنگی بین او و مسیح زاهدی باعث شد تا رضا غندی‌پور توپ را پشت مدافعان تصاحب کند […]

به گزارش “ورزش سه”، عثمان اندونگ ستاره فصل گذشته استقلال خوزستان که در بقای این تیم نقش ویژه‌ای داشت در اولین بازی گل‌گهر اشتباه مرگباری انجام داد و زمینه‌ساز تک گل ملوان شد.

در صحنه‌ای از مسابقه عدم هماهنگی بین او و مسیح زاهدی باعث شد تا رضا غندی‌پور توپ را پشت مدافعان تصاحب کند و با محمدرضا اخباری تک‌به‌تک شود، همین صحنه به پنالتی و تک گل ملوان منجر شد.

2068641

البته اندونگ در ادامه مسابقه با پیشروی به سمت دروازه ملوان چندین موقعیت خوب گلزنی به دست آورد اما به اندازه کافی خوش‌شانس نبود تا اشتباه خود را جبران کند.

این مدافع توانمند یکی از بازیکنان برجسته تیم فوتبال گل‌گهر است و مهدی تارتار روی توانایی‌های او حساب ویژه‌ای باز کرده است و در هفته‌های آینده با بازیابی روحی‌روانی او می‌تواند خط دفاع خوبی را در مسابقات لیگ برتر به میدان بفرستد.

منبع