به گزارش “ورزش سه”، باشگاه هوادار تهران یک روز مانده به نخستین دیدار فصل پیش رویش در لیگ برتر، از کالکشن شش‌گانه و سه دست پیراهن‌های بازیکنان و سه دست کیت‌های گلری خود به شکل متفاوت و جالب توجهی رونمایی کرد. لوکیشن فیلم‌برداری تیزر خاص بنفش‌های شهر تهران ظاهرا در پایتخت قرار گرفته و روی […]

به گزارش “ورزش سه”، باشگاه هوادار تهران یک روز مانده به نخستین دیدار فصل پیش رویش در لیگ برتر، از کالکشن شش‌گانه و سه دست پیراهن‌های بازیکنان و سه دست کیت‌های گلری خود به شکل متفاوت و جالب توجهی رونمایی کرد.

لوکیشن فیلم‌برداری تیزر خاص بنفش‌های شهر تهران ظاهرا در پایتخت قرار گرفته و روی یک تکنیک تبلیغاتی و رسانه‌ای گزینش شده است، چرا که در فصل داغ تابستان آن‌ها حال و هوای سرد زمستانی به خود گرفته‌اند و لباس‌های گرم پوشیده‌اند.

تعداد ده بازیکن هوادار با محوریت داریوش شجاعیان، کاپیتان بنفش‌پوشان پایتخت در ویدئو منتشر شده به تصویر کشیده‌اند که همگی آن نُه نفر بازیکنان سهمیه زیر نوزده، زیر بیست و یک و زیر بیست و سه سال جوان‌ترین و اقتصادی‌ترین باشگاه لیگ برتر به‌شمار می‌روند.

2068329
2068330
2068331

هواداری‌ها که فصل گذشته هرگز از بازیکنان سهمیه و رده‌های سنی‌شان تا روز بازی رونمائی نمی‌کردند، حالا اما برخلاف دیگر باشگاه‌ها که از بازیکنان سرشناس‌تر خود در چنین تیزرهایی بهره می‌برند، ظاهرا رویکرد رسانه‌ای‌شان را عامدانه تغییر داده‌اند و می‌خواهند جوان شدن مجموعه خود و قرار گرفتن صمیمانه بازیکنان کم سن و سال‌شان در کنار یک بازیکن باتجربه به نمایندگی از تمامی بازیکنان شناخته شده‌تر خود را به تصویر بکشند.

پیراهن اول هوادار همانند فصل گذشته بنفش رنگ است تا آنها به عنوان تنها تیم لیگ برتری از این رنگ بهره ببرند.

2068332

منبع