به گزارش “ورزش سه”، آرمان رمضانی تنها مهاجم ایرانی استقلال است که از فصل گذشته به لیگ جاری منتقل شد و همچنان پیراهن آبی‌ استقلال را برتن می‌کند و تحت تاثیر همین موضوع با انگیزه بالایی تمرینات خود را دنبال می‌کند تا نتیجه اعتماد نکونام را به بهترین شکل ممکن پاسخ دهد. آرمان رمضانی که […]

به گزارش “ورزش سه”، آرمان رمضانی تنها مهاجم ایرانی استقلال است که از فصل گذشته به لیگ جاری منتقل شد و همچنان پیراهن آبی‌ استقلال را برتن می‌کند و تحت تاثیر همین موضوع با انگیزه بالایی تمرینات خود را دنبال می‌کند تا نتیجه اعتماد نکونام را به بهترین شکل ممکن پاسخ دهد.

آرمان رمضانی که به دلیل قد و قامت بلند خود بین هواداران استقلال با لقب زلاتان صدا می‌شود، در تمرین امروز استقلال به سبک ابراهیمویچ پاهای خود را بالا آورده بود و دیدن این انعطاف بدنی از آرمان رمضانی عجیب است، او مهاجم بلند قامتی است که در ضربات سر تخصص بالایی دارد و هیچ‌گاه در میدان از انعطاف بدنی و حرکات عجیب و غریب خبری نبوده است!

2068219

رمضانی فصل گذشته به نسبت تعداد بازی‌هایی که در زمین حاضر شد عملکرد خوبی داشت و توانست ۴ گل برای استقلالی‌ها به ثمر برساند و شاید عملکرد موفق او در گلزنی و همچنین قدرت سرزنی و فعال ماندن پلن B استقلالی‌ها او را همچنین در این تیم نگه داشت تا نکونام در مواقعی که بازی گرده خورده است روی تخصص این بازیکن در ضربات سر و همچنین روحیه بالای او در تغییر نتایج استفاده کند.

رمضانی برای رسیدن به ترکیب کار سختی دارد و با توجه به حضور بلانکو و از هفته ششم به بعد اضافه شدن مهرداد محمدی باید تلاش‌های زیادی برای رسیدن به ترکیب اصلی انجام دهد.

منبع