مختاری گفت: در خصوص هاب درمان از یک اسفند سال گذشته تا ۱۹ مرداد سال جاری در بخش نسخه نویسی دارو تعداد نسخه‌های دریافتی ۲۰ میلیون و ۲۲۷ هزار و ۴۹۸ عدد بوده است. مهدی مختاری رئیس مرکز فناوری، امنیت اطلاعات و توسعه هوشمند بیمه مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: […]


مختاری گفت: در خصوص هاب درمان از یک اسفند سال گذشته تا ۱۹ مرداد سال جاری در بخش نسخه نویسی دارو تعداد نسخه‌های دریافتی ۲۰ میلیون و ۲۲۷ هزار و ۴۹۸ عدد بوده است.

مهدی مختاری رئیس مرکز فناوری، امنیت اطلاعات و توسعه هوشمند بیمه مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در خصوص هاب درمان بخش نسخه نویسی دارو تعداد نسخه‌های دریافتی ۲۰ میلیون و ۲۲۷ هزار و ۴۹۸ عدد از یک اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۹ مرداد سال جاری بوده است.

او می‌گوید: بیمه‌های تکمیلی آنچه در مراکز درمانی مانند داروخانه‌ها نسخه پیچی می‌شود را رسیدگی می‌کنند؛ ۷ میلیون و ۴۱۸ هزار و ۷۳۷ عدد نسخه پیچی صورت گرفته و داده آن در اختیار بیمه مرکزی قرار گرفته است و آنهایی که تگ تکمیلی داشته و مشخص بوده برای کدام شرکت بیمه است برای شرکت‌ها ارسال شده و شرکت‌های بیمه آنها را به تناسب در روند بررسی خود قرار داده‌اند.

او می‌گوید: در بخش نسخ دارویی در کل یکسری مشکل وجود دارد که مقداری رسیدگی را در شرکت‌های بیمه سخت کرده است، اما روند در حال پیگیری است تا سرعت افزایش پیدا کند.

+