به گزارش “ورزش سه”، شدت تمرینات نساجی در اردوی تهران توان بازیکنان این تیم را گرفته است و آنها پیش فصل سختی را برای حضور در لیگ بیست و چهارم پشت سرگذاشتند. تصویری از بابک مرادی بازیکن تازه وارد نساجی منتشر شده که مانند بدنسازانی که قبل از مسابقه در حال وزن کم کردن هستند […]

به گزارش “ورزش سه”، شدت تمرینات نساجی در اردوی تهران توان بازیکنان این تیم را گرفته است و آنها پیش فصل سختی را برای حضور در لیگ بیست و چهارم پشت سرگذاشتند.

تصویری از بابک مرادی بازیکن تازه وارد نساجی منتشر شده که مانند بدنسازانی که قبل از مسابقه در حال وزن کم کردن هستند و با کمبود به سخت‌ترین شرایط پوستی و عضلانی می‌رسند، نزدیک شده است!

مرادی فصل گذشته در تیم فوتبال هوادار حضور داشت اما در نقل و انتقالات تابستانی به تیم فوتبال نساجی پیوست و برای آمادگی بیشتر در مسابقات لیگ بیست و چهارم تمرینات سختی را پشت سر می‌گذارد.

2065214

باید دید مرادی در این فصل زیر نظر ساکت الهامی چه عملکردی خواهد داشت و می‌تواند به روزهای درخشان پیش از حضور در استقلال و تاثیرگذاری خاصی که در تیم خود داشت برسد و تبدیل به ستاره‌ای در لیگ بیست و چهارم شود یا شرایط باب میل او پیش نخواهد رفت.

منبع