به گزارش “ورزش سه”، باشگاه‌های استقلال و آلومینیوم اراک برنامه‌ریزی کرده بودند تا آخرین مسابقه تدارکاتی پیش‌فصل را روز پنج‌شنبه هفته جاری در ورزشگاه پاس قوامین تهران مقابل هم برگزار کنند، اما بازی دو تیم بنا بر یک دلیل عجیب لغو شد. اجاره زمین چمن ورزشگاه پاس قوامین (دستگردی) برای یک دیدار تدارکاتی پیش‌فصل در […]

به گزارش “ورزش سه”، باشگاه‌های استقلال و آلومینیوم اراک برنامه‌ریزی کرده بودند تا آخرین مسابقه تدارکاتی پیش‌فصل را روز پنج‌شنبه هفته جاری در ورزشگاه پاس قوامین تهران مقابل هم برگزار کنند، اما بازی دو تیم بنا بر یک دلیل عجیب لغو شد.

اجاره زمین چمن ورزشگاه پاس قوامین (دستگردی) برای یک دیدار تدارکاتی پیش‌فصل در حال حاضر ۲۲۵ میلیون تومان است که معمولا باشگاه‌های برگزار کننده، این مبلغ را با یکدیگر تقسیم می‌کنند ولی استقلال حاضر به پرداخت این مبلغ نشد تا بازی دوستانه این تیم برابر آلومینیوم اراک لغو شود.

باشگاه آلومینیوم اراک اجاره زمین چمن ورزشگاه پاس قوامین برای دو دیدار تدارکاتی مقابل ذوب‌آهن اصفهان و استقلال تهران را به مبلغ ۴۵۰ میلیون تومان (برای دو مسابقه) پرداخت کرده بود که ذوب‌آهن مبلغ مشخص شده برای بازی تدارکاتی اول را به ایرالکو داد، اما استقلال به یکباره آن را پرداخت نکرد تا بازی با اراکی‌ها لغو شود.

باشگاه استقلال حاضر نشد مبلغ ۱۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را به آلومینیوم اراک که زمین ورزشگاه دستگردی را اجاره کرده بود، پرداخت کند تا مسابقه تدارکاتی این دو تیم در روز پنج‌شنبه لغو شود و همین مسئله به دلیل بر هم خوردن برنامه‌ریزی، ناراحتی شدید اراکی‌ها را به همراه داشته باشد.

احتمالا باشگاه آلومینیوم اراک برنامه‌ریزی جدیدی برای مسابقه تدارکاتی خود در روز پنج‌شنبه و آخرین روز اردوی تهران خواهد داشت.

منبع