بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: ما آماده‌ایم در مقابل ۱۱ نفر بازی کنیم و تفاوتی ندارد این نفرات چه اشخاصی باشند. کیهان ورزشی-  محمد کریمی در نشست خبری پیش از دیدار با شباب الاهلی امارات اظهار داشت: بعد از مدت‌ها شروع رقابت‌هاب آسیایی است، برای بازیکنان خوشحال کننده است و فکر می‌کنم بازی جذاب باشد. […]

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: ما آماده‌ایم در مقابل ۱۱ نفر بازی کنیم و تفاوتی ندارد این نفرات چه اشخاصی باشند.

کیهان ورزشی- 

محمد کریمی در نشست خبری پیش از دیدار با شباب الاهلی امارات اظهار داشت: بعد از مدت‌ها شروع رقابت‌هاب آسیایی است، برای بازیکنان خوشحال کننده است و فکر می‌کنم بازی جذاب باشد.

وی افزود: ما آماده‌ایم در مقابل ۱۱ نفر بازی کنیم و تفاوتی ندارد این نفرات چه اشخاصی باشند. اگر آزمون بازی کند این شانس برای ما وجود دارد چون شناخت بیشتری نسبت به تیم حریف خواهیم داشت.

کریمی ادامه داد: شناخت زیادی از حریف نداریم، سردار را نسبت به بقیه بازیکنان بیشتر می‌شناسیم، قدرت تیمی را در بازی آخر مقابل الهلال نشان دادیم، چند بازیکن باتجربه جدا شدند و بازیکن جوان اضافه شدند؛ انگیزه لازم را برای بردن بازی داریم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: از هواداران می‌خواهم حضور حداکثری در ورزشگاه داشته باشند تا بازی فردا را با برد پشت سر بگذاریم و مانند بازی با الهلال باعث دلگرمی می‌شوند. با این هواداران می‌توانیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم. 

وی افزود: توصیه را به بازیکنان در رختکن می‌گویم و لازم نیست صحبت بین بازیکنان را رسانه‌ای کنم. بازیکنان جوان هستند اما در سال گذشته در تیم‌های خودشان حداکثر بازی کرده و تجربه دارند. بازی آسیایی تجربه متفاوتی است اما بازیکنان با تجربه‌ای داریم که به جوان‌ترها کمک می‌کنند.

+