باشگاه سپاهان برای اینکه بتواند قرارداد همه بازیکنانش را در سازمان لیگ ثبت کند بار دیگر خواستار افزایش سقف بودجه شده است. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم سپاهان با توجه به اینکه ۱۶ مرداد در اصفهان میزبان الشباب الاهلی در مرحله پلی آف لیگ نخبگان است باید زودتر از سایر […]

دردسرهای نماینده ایران قبل از بازی با الشباب الاهلی  قرارداد 4 بازیکن سپاهان ثبت می شود؟

باشگاه سپاهان برای اینکه بتواند قرارداد همه بازیکنانش را در سازمان لیگ ثبت کند بار دیگر خواستار افزایش سقف بودجه شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم سپاهان با توجه به اینکه ۱۶ مرداد در اصفهان میزبان الشباب الاهلی در مرحله پلی آف لیگ نخبگان است باید زودتر از سایر تیم های لیگ برتری کارهای قراردادی بازیکنانش را انجام دهد.

اکثر تیم هایی که قرارداد ۱۶ بازیکن خود را ثبت نکرده اند به دلیل پرداخت نکردن حق عضویت به سازمان لیگ شامل این جریمه شده اند اما در مورد سپاهان ماجرا به رعایت سقف بودجه برمی گردد.این طور که خبرنگار آنا کسب اطلاع کرده باشگاه سپاهان بابت خرید ۴ بازیکن (مهدی لیموچی، امین حزباوی، جواد آقایی پور و حسین گودرزی) ظاهرا سقف بودجه اش را رد کرده و تاکنون موفق نشده قرارداد این بازیکنان را در سازمان لیگ ثبت کند.

یکی از دلایل مهمی هم که در جلسه چند روز قبل مدیران استقلال، پرسپولیس، تراکتور و سپاهان در حضور مسئولان فدراسیون فوتبال مدیرعامل سپاهان تاکید داشته سقف بودجه افزایش پیدا کند همین موضوع بوده اما در همان جلسه با افزایش سقف بودجه مخالفت می شود.

در همین راستا روز گذشته جلسه مهمی بین مسئولان سپاهان با مسئولان سازمان لیگ، مهدی تاج و همچنین نماینده سازمان بازرسی برگزار شده و ظاهرا باشگاه اصفهانی باز هم خواستار افزایش سقف بودجه شده است. گفته می شود این باشگاه درخواست افزایش ۲۰۰ میلیارد تومانی در سقف را داشته اما باز هم با این خواسته مخالفت شده اما این طور که خبرنگار آنا پیگیری کرده ظاهرا این باشگاه برای امروز هم درخواست جلسه از فدراسیون کرده است.

گویا یکی از مواردی که سپاهانی در درخواست خود داشته اند این است که بازیکنان خوب خارجی تمایلی به حضور در لیگ ایران ندارند و فدراسیون برای تعامل با باشگاه سقف را بالا ببرد تا بتوانند از بازیکنان ایرانی استفاده کنند اما تاکنون فدراسیون فوتبال زیر بار خواسته سپاهان نرفته است.

+