به گزارش “ورزش سه”، تیم فوتبال کایسری اسپور ترکیه در ادامه روند آماده‌سازی پیش فصل خود عصر امروز به مصاف گُزتپه رفته که علی کریمی در ترکیب اولیه دیده نمی‌شود و سید مجید حسینی هم در‌فهرست حضور ندارد. علی کریمی که جدی‌ترین گزینه حال حاضر استقلال در نقل و انتقالات تابستانی برای تقویت خط میانی […]

به گزارش “ورزش سه”، تیم فوتبال کایسری اسپور ترکیه در ادامه روند آماده‌سازی پیش فصل خود عصر امروز به مصاف گُزتپه رفته که علی کریمی در ترکیب اولیه دیده نمی‌شود و سید مجید حسینی هم در‌فهرست حضور ندارد.

علی کریمی که جدی‌ترین گزینه حال حاضر استقلال در نقل و انتقالات تابستانی برای تقویت خط میانی محسوب می‌شود و به دلیل شرایط نابسامان باشگاه ترکیه‌ای قادر به دریافت رضایت‌نامه برای انتقال به جمع شاگردان جواد نکونام نشده، امروز در ترکیب کایسری اسپور قرار نگرفت.

2062717

با وجود اینکه کایسری اسپور رضایت به جدایی علی کریمی نداده، اما این بازیکن در ترکیب تیمش برای مسابقه تدارکاتی مقابل گزتپه نیز دیده نمی‌شود.

نکته جالب توجه دیگر ادامه مصدومیت طولانی مدت سید مجید حسینی، مدافع ایرانی کایسری اسپور است که مثل هفته‌های پایانی فصل همچنان آسیب دیدگی او ادامه دارد و حتی در مسابقات تدارکاتی استفاده نمی‌شود.

منبع